Gå till innehåll

VARNING!! Winner Poker (Winner.com)


henke76

Recommended Posts

Någon annan som blivit blåst av denna pokersida??

 

Ni kan läsa min skräckhistoria HÄR , den sidan kommer ligga uppe fram tills dess att utbetalning sker från dom....med andra ord förmodligen ALDRIG!

 

Undvik Winner Poker för allt i världen!

 

vågar inte klicka på länkarna, säkert virus lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vågar inte klicka på länkarna, säkert virus lol

 

ah vafan säkert.

 

Dock har jag redan tryckt länken. TS blev av med 120 papp och bevis med bilder finns på hemsidan. TS verkar jävligt förbannad dock som skapat en hemsida + gjort tickande klocka på hur länge han har väntat på cashen.

 

eller så är det bara virus hemsida och jag har 20 trojjaner i burken. fuck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ah vafan säkert.

 

Dock har jag redan tryckt länken. TS blev av med 120 papp och bevis med bilder finns på hemsidan. TS verkar jävligt förbannad dock som skapat en hemsida + gjort tickande klocka på hur länge han har väntat på cashen.

 

eller så är det bara virus hemsida och jag har 20 trojjaner i burken. fuck.

 

Han har inte blivit blåst på ett skit än. Det har bara gått 20dagar än så länge.

Använder man en pokersida som en pengasluss så får man antagligen räkna med att uttag tar tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har bara gått 20dagar än så länge.

 

LOL , vad spelar du på för pokersiter igentligen? "Bara" 20 dagar.... du menar att man inte ska få en bekräftelse på att en utbetalning gjorts eller godkänts under den tiden?

 

Använder man en pokersida som en pengasluss så får man antagligen räkna med att uttag tar tid.

 

LOL#2, dela med dig av dina egna erfarenheter i en annan tråd tack.

 

vågar inte klicka på länkarna, säkert virus lol

 

Du kan vara säker, kolla gärna rapporten från Virustotal här:

 

http://www.virustotal.com/url-scan/report.html?id=23e442418dc296e7467ee8484098ebaa-1312091631

 

P.S. Gjorde ingen vanlig kort-länk av den då folk förmodligen skulle tro att jag lagt in en annan källa fullspäckad med virus ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL , vad spelar du på för pokersiter igentligen? "Bara" 20 dagar.... du menar att man inte ska få en bekräftelse på att en utbetalning gjorts eller godkänts under den tiden?

 

 

1, Du kan börja med att förklara vad exakt syftet med transaktionen är?

Om du vill ta ut 1300$ så är det inte helt friskt att sätta in 21 400$ och sedan dagen efter ta ut 22 700$

2, Är insättningen ens gjord från samma konto som du begärt uttaget till?

Om inte så är det inte så jävla konstigt att det blir problem...

 

 

Har för övrigt stött på samma problem i en annan version med exakt den här Tomtesidan. Jag satte in en liten summa med MB, spelade någon turnering, lyckades vinna lite och ville ta ut det till min bank. Har för mig att de frågade efter några dokument som jag skickade in. Uttaget godkändes och sedan hände inte ett jävla juta. Känns detta bekant???

 

Till sist gav jag upp och tog ut det till MB istället och fick pengarna nästa dag.

 

Kundservicen och kommunikationen från Winnerpoker är under all kritik för att säga det minsta, men att kalla det för blåsning är att ta i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL , vad spelar du på för pokersiter igentligen? "Bara" 20 dagar.... du menar att man inte ska få en bekräftelse på att en utbetalning gjorts eller godkänts under den tiden?

 

 

 

LOL#2, dela med dig av dina egna erfarenheter i en annan tråd tack.

 

 

 

Du kan vara säker, kolla gärna rapporten från Virustotal här:

 

http://www.virustotal.com/url-scan/report.html?id=23e442418dc296e7467ee8484098ebaa-1312091631

 

P.S. Gjorde ingen vanlig kort-länk av den då folk förmodligen skulle tro att jag lagt in en annan källa fullspäckad med virus ;-)

 

såg skumt ut med egen sida, storyn som inte kändes logisk och din enbart enda post vid tillfället :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1, Du kan börja med att förklara vad exakt syftet med transaktionen är? Om du vill ta ut 1300$ så är det inte helt friskt att sätta in 21 400$ och sedan dagen efter ta ut 22 700$

 

Jag har tidigare gjort flertal insättningar men ALDRIG ett uttag. Jag tänkte väl som många andra spelare att jag skulle vinna tillbaka en stor del av det jag förlorat. Men efter att spelat i 1 dag med "hjärtat i halsgropen" ville jag inte riskera att förlora ännu mer än jag redan gjort och beslutade mig därför för att ta ut pengarna även om själva vinsten är , till mått sett, betydelselös i detta fallet.

 

2, Är insättningen ens gjord från samma konto som du begärt uttaget till?

Om inte så är det inte så jävla konstigt att det blir problem...

 

Insättningen är gjord via "Instant Banktransfer" dvs via min internetbank (SEB). Uttaget gjorde jag på samma vis dvs via banktransfer och är till exakt samma konto som insättningen gjordes från.

 

Har för övrigt stött på samma problem i en annan version med exakt den här Tomtesidan. Jag satte in en liten summa med MB, spelade någon turnering, lyckades vinna lite och ville ta ut det till min bank. Har för mig att de frågade efter några dokument som jag skickade in. Uttaget godkändes och sedan hände inte ett jävla juta. Känns detta bekant???

 

Jag har skickat in dokument precis som du (körkort samt en faktura där min adress bekräftas) och de har godkänts, men till skillnad från dig har ju aldrig uttaget godkänts, det är detta dom har sagt i snart en månads tid typ att "Your withdrawal is currently being reviewed. Please be patient" blabla.

 

Tyvärr har jag inget MB konto så jag pröva den vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det att avbryta bank-uttaget ?

 

Isåfall så kan du ju prova att öppna Neteller/moneybookers och sätta in en liten summa till winning Poker och sen ta ut det den vägen.

 

 

Att det blir strul när man gör en bank transfer är du inte ensam om men med Neteller/mb brukar det gå snabbt o bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.poker.se/pokerrum/81/winner-poker-bonus.html

 

supportbetyg 7

 

"Positivt intryck med personligt tilltal

 

Redan i mötet med hemsidan får man ett positivt intryck. Ett personligt tilltal, korrekt språk och dessutom på svenska, uppbackat med snygg layout gör mycket för helhetsbilden. Vidare finns kundtjänst dygnet runt. Denna nås via telefon (ej kostnadsfritt från Sverige, livechat, vanlig post och email). Bra jobbat!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.poker.se/pokerrum/81/winner-poker-bonus.html

 

supportbetyg 7

 

"Positivt intryck med personligt tilltal

 

Redan i mötet med hemsidan får man ett positivt intryck. Ett personligt tilltal, korrekt språk och dessutom på svenska, uppbackat med snygg layout gör mycket för helhetsbilden. Vidare finns kundtjänst dygnet runt. Denna nås via telefon (ej kostnadsfritt från Sverige, livechat, vanlig post och email). Bra jobbat!"

 

Ja, om layouten på själva hemsidan och det korrekta språket räknas som "support" varför inte ge den en 10:a ? LOL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...