Gå till innehåll

"Skvaller" om gamla pokerproffs :)


-samba-

Recommended Posts

Blev bara lite nyfiken på om nån sitter på lite info om vad pokerproffsen gör idag. Lirar de fortfarande, har de gulat, satt på nån ful brud, börjat med kokain, jobbar på ICA och/eller annat smaskigt :mrgreen:

 

Några exempel som jag är nyfiken på, fyll gärna på med fler.

 

Mohamad Kowwsarie

 

Johan Ocklind

 

Jonas Danielsson

 

The Gigant (Från pokerlandet dokumentären)

 

Alex "TexasLimitKing" Dalaklis

 

osv..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att du med nr #4 menar Sargon Ruya (the giant). Har inte sett något från honom på 2 år. Skulle gissa på att han och resten av Swedish Santas spelar vidare på betydligt lägre nivåer än tidigare och trivs ganska bra med att slippa rampljuset.

 

Många av de gamla rävarna har nog antingen semigulat eller av skattetekniska skäl valt att gå över till "telefonkiosk"-aproachen.

 

Kan fylla på med:

 

Per-Werner Svensson

Oscar Silow

Martin Cedercrantz

Jonas Lennartsson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att du med nr #4 menar Sargon Ruya (the giant). Har inte sett något från honom på 2 år. Skulle gissa på att han och resten av Swedish Santas spelar vidare på betydligt lägre nivåer än tidigare och trivs ganska bra med att slippa rampljuset.

 

Många av de gamla rävarna har nog antingen semigulat eller av skattetekniska skäl valt att gå över till "telefonkiosk"-aproachen.

 

Kan fylla på med:

 

Per-Werner Svensson

Oscar Silow

Martin Cedercrantz

Jonas Lennartsson

 

Martin tror jag utbildade sig till lärare och la ner pokern pga. att det blev tråkigt och att spelen blivit sjukt mycket tuffare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sonnert hade iaf tidigare Bengans spel och tobak (el liknande) i Linköping

 

Förövrigt undrar jag vad hänt med Mikael Westerlund som jag själv spelade en del live mot, var rätt många år sen iof :)

 

westerlund gjorde någon tråd på forumet för ett tag sen. Har för mig att han redogjorde lite för sitt liv där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet personligen att en av dem gick in i väggen ganska hårt efter en längre tids bad-run. Hans familj hittade ett boende för honom ute på landet, och så här såg det ut sist jag hälsade på.

 

ps. Av integritetsskäl vill jag inte att ni som vet vem detta är outar honom. Tack på förhand.

 

382604_333_250.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sonnert hade iaf tidigare Bengans spel och tobak (el liknande) i Linköping

 

Förövrigt undrar jag vad hänt med Mikael Westerlund som jag själv spelade en del live mot, var rätt många år sen iof :)

 

Mycket jack Vegas vad jag hört. Ganska säker på att han har löst spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...