Gå till innehåll

Me and pokergudarna !


Phille0

Recommended Posts

Halloj,

tänkte det är väl på tiden att jag också skaffar mig en DB

och hoppas på att få lite feedback :) (och måste ju whina lite någonstans oxå ;) )

 

kort presentation, är en kille på 20 år och bor mitt i skåne :=

Väldigt arbetslös just nu men det är nått som måste skaffas inom kort.

Flyttar upp till sthlm om några dagar och ska söka arbete, klarar inte med den hålan jag bor i nu så ^^

 

Samtidigt i sthlm så ska jag satsa på pokern när jag bara går hemma där och försöka iaf klättra upp i 1/2 om nån månad elr 2. Det jag spelar just nu är 0.25/0.5 @ svs spelade för någon månad sen på 0.5/1 men tog då ut rullen (vilket har hänt ett par gånger som inte ska hända igen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, ja va säger ni ? ^^

detta är sen jag installerade HEM i feb. så har inte spelat jätte mkt poker sen dess har haft en del uppehåll.

Detta är både från 0.25/0.5 och 0.5/1

graf1d.jpg

 

 

Edit: I mellan när det är så upp och ner det va då jag var helt tiltad hela tiden och började ta ut rullen ( satte in 200 från början)

 

Edit2: ändrade bilden.. har alltid allin ev framme annars så tog inte bort den innan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaja börjar bra i sthlm, kommer ditt, så säger en polare till mig " en kille ska ha massa polare hos sig och spela poker" då tänkte jag direkt lätta pengar där :)

 

och jag hade inte helt fel, dom körde cashgame 1/1 i blinds och jag går in med hundra spänn efter en halvtimme va jag uppe i 450kr (Fick 2par på första korten slowplaya dom för att se om dom ville ge mig sina pengar direkt)

 

efter 2timmar satt jag där med ca 500 och jag plockar upp KQo, höjer och en synar (han kunde spela bättre poker än dom andra men var ändå rätt fiskig vissa ggr) floppen kommer med 2QQo jag tänker direkt han kommer att lägga allt förutom mellanpar om jag höjer nu så jag checkar, turn kommer hjälper inte mycket 9 då höjer jag under halva potten och han synar

 

riv kommer med J jag höjer han reraisar då tänkte jag han sitter på sista damen med en dålig kicker plus hade aldrig lagt den handen mot honom så fiskig han kunde va så jag sätter mig allin han synar och till min förskräckelse ser jag Q2....

 

så händelserik första dag i sthlm

 

Ska kötta lite svs imorn hade jag tänkt oom det inte blir för bra väder

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...