Gå till innehåll

Svs problem


Hazzex

Recommended Posts

Varje gång jag startar min dator så måste jag installera om klienten. Jag har under en längre period försökt lösa detta problem genom att kolla virusprogrammet och även bytt virusprogram en gång.

 

Någon som har en aning hur man löser detta?:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varje gång jag startar min dator så måste jag installera om klienten. Jag har under en längre period försökt lösa detta problem genom att kolla virusprogrammet och även bytt virusprogram en gång.

 

Någon som har en aning hur man löser detta?:-)

 

Starta inte om datorn ;) nej men lite mer information om varför du behöver installera om varje gång skulle underlätta för att komma med någon lösning :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Starta inte om datorn ;) nej men lite mer information om varför du behöver installera om varje gång skulle underlätta för att komma med någon lösning :)

 

Ja alltså varje gång jag startar upp datorn så har klienten avinstallerats av sig själv. Står inget annat, den är bara borta. Själva ikonen är kvar på skrivbordet men öppnar man den så söker den bara och hittar inte mappen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja alltså varje gång jag startar upp datorn så har klienten avinstallerats av sig själv. Står inget annat, den är bara borta. Själva ikonen är kvar på skrivbordet men öppnar man den så söker den bara och hittar inte mappen.

 

Du installerar inte det på en bärbar hårddisk eller nåt som du plockar ur?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte så att datorn har någon form av safety card eller liknande så att systemåterställning utförs vid varje omstart? Testa om du kan skapa en mapp på samma ställe som svs-klienten installeras och starta sedan om datorn och se om din nyskapade mapp finns kvar efter omstart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...