Gå till innehåll

7/7 Medlemsturnering på Everest med $500 adderat och $100 bounty


Recommended Posts

På torsdag blir det medlemsturnering på Everest med inte bara $500 adderat i cash i potten utan också en fin bounty på vår forum-moderator Bjoelle, i form av en $109-biljett till den som bustar honom. Totalt alltså över $600 i övervärde som du får vara med och fightas om för $5.50!

 

Turneringen hittar du i den engelska klienten under "All Games -> Scheduled Tournaments -> Private", och i den svenska under "Schemalagda turneringar -> Private"

 

Namn: Poker SE 500

Datum: torsdag 7 juli kl 20:00

Inköp: $5+0.5

Adderat till potten: $500 + en $109-biljett i bounty

Lösenordsrebus: föremålsomanvändsförattöppnaettlås (6bokstäver)

 

Har du inget konto på Everest går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På torsdag blir det medlemsturnering på Everest med inte bara $500 adderat i cash i potten utan också en fin bounty på vår forum-moderator Bjoelle, i form av en $109-biljett till den som bustar honom. Totalt alltså över $600 i övervärde som du får vara med och fightas om för $5.50!

 

Turneringen hittar du i den engelska klienten under "All Games -> Scheduled Tournaments -> Private", och i den svenska under "Schemalagda turneringar -> Private"

 

Namn: Poker SE 500

Datum: torsdag 7 juli kl 20:00

Inköp: $5+0.5

Adderat till potten: $500 + en $109-biljett i bounty

Lösenordsrebus: föremålsomanvändsförattöppnaettlås (6bokstäver)

 

Har du inget konto på Everest går det bra att öppna ett här!

 

Är det möjligen så att man måste ha registrerat sitt Everest-konto via PF, eller?

Jag satte in exakt $5.50 för att kunna spela denna turren, men fick till svar, när jag skulle registrera: Your account is not eligible to participate in this tournament.

Isåfall skänker jag bort pengarna till första bästa som skickar mej sitt nick på Everest. Nu vet jag inte om transfers funkar på Everest på samma sätt som t.ex på Stars. Ta reda på det, jag orkar inte. Jag tänker inte heller börja grinda från $5.50.

Posta ditt nick här o pengarna är dina...det är väl ungefär som att bjuda en stor stark.:mrgreen:

 

Edit: Gäller så klart bara nordiska medlemmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det möjligen så att man måste ha registrerat sitt Everest-konto via PF, eller?

Jag satte in exakt $5.50 för att kunna spela denna turren, men fick till svar, när jag skulle registrera: Your account is not eligible to participate in this tournament.

Isåfall skänker jag bort pengarna till första bästa som skickar mej sitt nick på Everest. Nu vet jag inte om transfers funkar på Everest på samma sätt som t.ex på Stars. Ta reda på det, jag orkar inte. Jag tänker inte heller börja grinda från $5.50.

Posta ditt nick här o pengarna är dina...det är väl ungefär som att bjuda en stor stark.:mrgreen:

 

Edit: Gäller så klart bara nordiska medlemmar.

 

NordicLight :)

 

 

Tror du behöver min mail också...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NordicLight :)

 

 

Tror du behöver min mail också...

 

Faan, nu ger jag upp. Datorn krånglar osv. Kan inte ens skicka ett mejl.

Men jag håller vad jag lovar. Skicka ett PM om din adress o jag skickar dej en hundralapp i ett vanligt brev.

PS. Kom ihåg att mitt PM konto är 99% fullt, jag tömmer den när jag får tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...jag försökte transferera (heter det så?) $5.50 till Morgy. Då hette det i röda bokstäver att jag bara kunde skicka $2.75 (halva rullen tydligen).

När jag sen försökte med den summan, kom svaret att minsta överföringen är $10.......

 

LOL @ Everest.

 

Äh, glöm det! Tack i alla fall :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag kunde se och läsa så är det Bjoelle. :mrgreen:

Valter är i Vegas vid det laget är det tänkt.

Jag tror det stått fel någonstans innan, men nu ska det vara rätt (Hoppas jag?)

 

På torsdag blir det medlemsturnering på Everest med inte bara $500 adderat i cash i potten utan också en fin bounty på vår forum-moderator Bjoelle, i form av en $109-biljett
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som crap säger ska det vara jag, vilket står i posten här. Läser man däremot i klienten står Valterego. Förvirrande minst sagt förstår jag :)

 

Men försöker ni slå ut både mig och Valterego har ni löst problemet, eftersom Valterego inte kommer spela ;)

 

Bjoelles Ego gör dock att han kommer förmodligen blinda ut sig så att ingen har möjlighet att slå ut honom.......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det möjligen så att man måste ha registrerat sitt Everest-konto via PF, eller?

Jag satte in exakt $5.50 för att kunna spela denna turren, men fick till svar, när jag skulle registrera: Your account is not eligible to participate in this tournament.

Isåfall skänker jag bort pengarna till första bästa som skickar mej sitt nick på Everest. Nu vet jag inte om transfers funkar på Everest på samma sätt som t.ex på Stars. Ta reda på det, jag orkar inte. Jag tänker inte heller börja grinda från $5.50.

Posta ditt nick här o pengarna är dina...det är väl ungefär som att bjuda en stor stark.:mrgreen:

 

Edit: Gäller så klart bara nordiska medlemmar.

 

Samma problem här. Skapade precis ett konto på Everest och jag får exakt samma felmedelande och jag bor i Sverige. Vore bra om ni skriver ut i klartext om man måste vara reggad via PF för att delta i turneringarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma problem här. Skapade precis ett konto på Everest och jag får exakt samma felmedelande och jag bor i Sverige. Vore bra om ni skriver ut i klartext om man måste vara reggad via PF för att delta i turneringarna.

 

Samma här men jag har ju spelat turrar förr med forumet på Everest så det måste vara något annat fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På torsdag blir det medlemsturnering på Everest med inte bara $500 adderat i cash i potten utan också en fin bounty på vår forum-moderator Bjoelle, i form av en $109-biljett till den som bustar honom. Totalt alltså över $600 i övervärde som du får vara med och fightas om för $5.50!

 

Turneringen hittar du i den engelska klienten under "All Games -> Scheduled Tournaments -> Private", och i den svenska under "Schemalagda turneringar -> Private"

 

Namn: Poker SE 500

Datum: torsdag 7 juli kl 20:00

Inköp: $5+0.5

Adderat till potten: $500 + en $109-biljett i bounty

Lösenordsrebus: föremålsomanvändsförattöppnaettlås (6bokstäver)

 

Har du inget konto på Everest går det bra att öppna ett här!

 

Turneringen er ikke for alle forumsmedlemmer? Jeg forstår ikke hvorfor dere ikke opplyser om dette i inviten. Ingen liker å bli invitert på fest og få slengt døra i trynet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Registrerade mig krångelfritt utom glömt lösenord som blev fixat blixtsnabbt.

 

Har Sverige som hemland, befinner mig i Finland och har troligtvis inte registrerat Everest-kontot via PF/Poker.se.

 

Är ju mystiskt jag har spelat många forumsturrar på Everast, troligtvis har jag reggat genom PF/Poker.se och är i Sverige och ändå får man detta medelande när man försöker att regga "Your account is not eligible to participate in this tournament" :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...