Gå till innehåll

3/7 $1000 adderat i Söndagsturnering med Betsafe


Recommended Posts

På söndag blir det fyrsiffrigt övervärde när Betsafe kastar in en dollarlax extra i potten i en skön medlemsturnering. Du får vara med och slåss om pengarna för ett inköp på hanterbara $10+0.5!

 

Namn:Poker SE 1000

Tid: söndag 3 juli kl 20:00

inköp: $10+0.5

Adderat till potten: $1 000

Lösenordsrebus: tredelarsomskrivsihopmedversaler: förstaärtrebokstäverochbeståravförstadelenavbetsafesnamn andraärspeletdethärforumethandlarom, tredjeärtvåbokstavigalandskodenipoker.se (totalttiobokstäver)

 

OBS! HELA LÖSENORDET MÅSTE SKRIVAS MED STORA BOKSTÄVER!

 

Har du inget konto på Betsafe kan du öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lagom sturskt tänkte jag påpeka i tråden hur lätt lösenordet var 8-) för att sedan regga mig som första gubbe men icke sa nicke, wrong pasword :oops:

 

Som jag löste "rebusen" så ska det vara:

 

Engelskaordetförvadtillikaaktuelltspelbolagsförstatrebokstäverpluspokerforumssystersajtsnamnutanpunkt

men det är tydligen wrong password.

 

Eftersom jag aldrig har fel :mrgreen: uppmanas härmed partneransvarig att fixa lösenordet!

 

Puss!

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lagom sturskt tänkte jag påpeka i tråden hur lätt lösenordet var 8-) för att sedan regga mig som första gubbe men icke sa nicke, wrong pasword :oops:

 

Som jag löste "rebusen" så ska det vara:

 

Engelskaordetförvadtillikaaktuelltspelbolagsförstatrebokstäverpluspokerforumssystersajtsnamnutanpunkt

men det är tydligen wrong password.

 

Eftersom jag aldrig har fel :mrgreen: uppmanas härmed partneransvarig att fixa lösenordet!

 

Puss!

 

/#LOUDmouth#

 

Hej!

 

Kommer ni fortfarande inte in?

 

Mvh,

 

Partneransvarig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Kommer ni fortfarande inte in?

 

Mvh,

 

Partneransvarig

 

Nej, inte om lösenordet är det som jag skrev en annan "rebus" till. Fortfarande wrong password. Men jag kanske helt enkelt har fel lösenord även om jag som sagt aldrig har fel:mrgreen: . För säkerhets skull kan du ju pm'a så kan jag bekräfta om det är knas på upplagd turre eller i mitt huvud.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, det var inget fel på den förra rebusen heller imo och rebusen spelar mindre roll när lösenordet (fortfarande) helt enkelt inte fungerar.

 

Nä, ska sluta bråka med er, kanske läge att kolla så att inte Betsafe av misstag har satt lösenordet till balthora eller något :mrgreen:

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Coldplay (jag tror iaf att det var du)

 

Säg iaf tack, när du får dra ut på det vidrigaste sätt. :(

 

Det rivrade A gjorde riktigt ont

 

:roll:

 

jo, inte det vackraste sättet att käka upp dina marker på.... det gamla (hederliga) river Ace.

 

Jag lovar att tacka dig nästa gång vi ses vid ett bord....

 

Känns det bättre om jag säger att jag klonkade turren? ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...