Gå till innehåll

Ongame klient startar inte..


spinky

Recommended Posts

Har lirat på samma skin länge och så plötsligt får jag de här när jag ska igång clienten idag...

 

Can't read from http://download.ongamenetwork.com/games/280/R0YA/win32/LatestClient.pf, system error:120

 

Supporten säger nada.. nån annan med samma problem?

 

 

yeees , samma här. Dock svarade supportern till mig och uppmanade att isf lira på web klienten eller att vänta tills dom har fixat problemet (några timmar enligt dom):P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har samma problem på min ena dator hemma. Dock inte på den andra. Den som det inte fungera på är en Windows XP SP2. Det fungerar på min Windows 7 burk. Vad kör ni för os?

 

 

Ah XP här med. Men skulle som sagt va fixat imorgon så är nog inget att oroa sig över :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan tyvärr inte komma med mer info än att Ongames tekniker är medvetna om problemet och har jobbat som som duracellkaniner för att fixa det, under hela dagen har det sprutat in statusuppdateringar enligt följande mönster:

 

We are still facing an issue with a few players who are unable to access the DJPC client. Please find below the most recent information with regards to this Incident:-

 

PROGRESS UPDATE: Please be advised that this issue appears on older versions of Windows XP and/or unlicensed versions of Windows XP. Our technical department has a fix for this problem which will be released on Monday. In the meantime, please inform affected players that they can either use the web based client or login to the DJPC client using a computer with another Operating System or a newer version of Windows.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom har ännu inte fixat problemet alltså.. :roll: :roll: Någon som sitter inne på mer info vad som är problemet?

 

Alltså, som jag skrev i inlägget ovan ditt så ska det komma en release under dagen (Our technical department has a fix for this problem which will be released on Monday.). Du kan väl ge det mer än 59 minuter på det nya dygnet för att låta teknikerna på Ongame fixa det hela?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, som jag skrev i inlägget ovan ditt så ska det komma en release under dagen (Our technical department has a fix for this problem which will be released on Monday.). Du kan väl ge det mer än 59 minuter på det nya dygnet för att låta teknikerna på Ongame fixa det hela?

 

sry, missade det obv ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...