Gå till innehåll

BERGA OPEN, önskemål om kommande turneringar


MikeTime

Recommended Posts

Hej alla.

Berga Open 2011 part II går ju som bekant av stapeln i september och redan nu är turren fulltecknad med ett stort antal reserver. Dock har jag fått blandade reaktioner på inköp osv, så nu vill jag höra vad ni anser om kommande turrar.

Det är ju trots allt för er som dessa turrar anordnas och det är ju skoj om så många som möjligt är nöjda med upplägget.

 

Shoot!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kopiera Ecostt's upplägg! Jätteskoj!!! :-D

Först kör man 3-4 sng's där man ska samla poäng.

1'an = 12 poäng.

2'an = 10 p.

3'an = 8 p.

4'an = 6 p.

5'an = 5 p.

6'an = 4 p.

7'an = 3 p.

8'an = 2 p.

9'an = 1 p.

10'an = 0 p.

 

Sen finalbord med de som har flest poäng.

Alla andra spelar en ny snabb mtt.

Fördelen är att man får mer poker för pengarna. Kul att åka långt till MikeTime (inget fel på hans ställe, men...) och sen busta efter 1-2 timmar. Med Ecostt-upplägget får man iaf spela några sng's och en turnering till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ett format där det är fruktansvärt djupstackat i några timmar för att sen gå över i flippturnering skulle jag uppskattat =) är säkert rätt ensam om det tyvärr...

 

Njaeee.

Det där passar utmärkt :)

Lite socialt umgänge, FEL mycket socialt umgänge. Sedan gör den dryck de flesta av oss inmundigar det till lotto i vilket fall som helst till lotto så.......

Illlvija är nykter vanligtvis, behöver jag säga mer?

 

 

Eller? Blir jag levlad här?

 

:):):)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ett format där det är fruktansvärt djupstackat i några timmar för att sen gå över i flippturnering skulle jag uppskattat =) är säkert rätt ensam om det tyvärr...

 

Då hatar du upplägget på kommande månadsturre alltså?

(12K startstack, när nio spelare återstår är det dags för finalbord och alla spelare som är kvar får 5K marker och turneringen startar således om på "noll".)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är ungefär så det brukar sluta iaf mtp klientelet.

 

Also; Tror fan Dev är folkskygg...

 

Tror?

 

Om just ni hela tiden blir dissade av Dev så finns det väl en ganska trolig alternativ förklaring istället för folkskygghet, som ni kanske är för självgoda för att se?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då hatar du upplägget på kommande månadsturre alltså?

(12K startstack, när nio spelare återstår är det dags för finalbord och alla spelare som är kvar får 5K marker och turneringen startar således om på "noll".)

 

Jag passar på att än en gång lägga in kritik mot det upplägget.

 

Jag ger credd för att du försöker hitta nya varianter, men jag tror fan inte detta är "the shit" ;).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag passar på att än en gång lägga in kritik mot det upplägget.

 

Jag ger credd för att du försöker hitta nya varianter, men jag tror fan inte detta är "the shit" ;).

 

Just ja, negativa dagen på fb idag. Den gäller inte på pf Bjöollä.

Kommer ju bli en sjuk ft-bubbla iaf. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag passar på att än en gång lägga in kritik mot det upplägget.

 

Jag ger credd för att du försöker hitta nya varianter, men jag tror fan inte detta är "the shit" ;).

Sant, upplägget verkar främja nitande innan ft. Bättre då att sänka blindsen när det blir ft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...