Gå till innehåll

Alderney drar in licensen för Full Tilt


schoolbook

Recommended Posts

  • Svars 674
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tid är pengar som den kloka farbror Joakim brukar/brukade säga.

 

Sen vill jag verlkigen inte bli granskad igen då det tar ett jävla tag att rentvå sig själv. Även om man har rent mjöl i påsen

För 170k :shock:

Risken att bli granskad igen hänger inte ihop med om du överklagar. Snarare så att den risken blivit kraftigt större för att du redan blivit granskad och betalat 170k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Viktigt dygn nu, låt det bli ett lyckat sådant.

Skickar iväg 1k SEK till barncancerfonden om jag återfår mina pengar :-) :-)

 

Tack på förhand

 

Kommer med största sannolikhet inte hända något ikväll. Jag tror personligen att förhöret kommer bli framskutet igen för att låta FTP snacka med investerare..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Har inte orkat bry mig om detta tidigare eftersom jag trodde att det skulle lösa sig med tiden, men kikade igenom det lite nu då jag har/hade lite dollar på mitt FTP-konto. Lyckades göra ett uttag 27/6 via "Local Bank Transfer" och fick ett mejl om att uttaget godkänts och att pengarna skulle vara på mitt konto inom 10-15 dagar (fick även ett överföringsnummer :idea:). Sen hände det grejer och jag har ännu inte fått mina pengar. Är det bara för mig att hoppas på klonken som alla andra eller skiljer sig mitt fall åt eftersom min uttagsbegäran blivit godkänd?

 

Detta var mitt första inlägg, hoppas ni gillar det.

 

MvH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Har inte orkat bry mig om detta tidigare eftersom jag trodde att det skulle lösa sig med tiden, men kikade igenom det lite nu då jag har/hade lite dollar på mitt FTP-konto. Lyckades göra ett uttag 27/6 via "Local Bank Transfer" och fick ett mejl om att uttaget godkänts och att pengarna skulle vara på mitt konto inom 10-15 dagar (fick även ett överföringsnummer :idea:). Sen hände det grejer och jag har ännu inte fått mina pengar. Är det bara för mig att hoppas på klonken som alla andra eller skiljer sig mitt fall åt eftersom min uttagsbegäran blivit godkänd?

 

Detta var mitt första inlägg, hoppas ni gillar det.

 

MvH

 

 

har exakt som dig fått mitt uttag godkänt via banktransfer men sedan har jag inte fått något/ det blivit fryst...

 

dock har jag en stor summa inne på kontot med.. Men allt är ju låst tills vidare:)

 

bara glömma bort dom tills det händer något konkret med besked om pengar som ska utbetalas till spelare..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...