Gå till innehåll

Svs + holdem manager, tappar händer?


Mr_Fille

Recommended Posts

Har problem med att holdem manager inte får med alla händer fast att jag alltid kör autoimport när jag spelar. Skiljer ganska mycket på resultatet i HM och det man kan se i svs klienten. Någon som har haft nått liknande problem och vet vad det kan bero på?

 

Yepp, jag o en polare har samma problem. Började krångla efter en update på svs...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tidigare visades väl fel resultat i klienten... Är det åtgärdat nu?

 

Det gällde väl under spelstatus och totalt resultat? Jag tror det är fixat, stämmer iallafall väldigt bra för min del. Annars kan du titta på spelbudget för månaden, förutsatt att du inte spelat vid 00 slaget på månadsskiftet så bör det visa exakt. Spelar du på 00 slaget så åker pengarna du tar från borden du stänger ner också in där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Störigt! Lite av vitsen med HM är ju oxå att man ska kunna följa sina resultat, bb/100 osv. vilket inte stämmer när det diffar.

 

äh, vitsen med HEM är väll att man ska kunna sploita motståndaren, bokföra reslutat och bb/100 kan man ju lätt göra genom att bokföra varje månad. Självklart är det lite irriterande att det inte fungerar men praktiskt är det relativt skit samma imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äh, vitsen med HEM är väll att man ska kunna sploita motståndaren, bokföra reslutat och bb/100 kan man ju lätt göra genom att bokföra varje månad. Självklart är det lite irriterande att det inte fungerar men praktiskt är det relativt skit samma imo.

 

 

 

Ja, det såklart, lite smidigare bara när allt sköts automatiskt o alla siffror är korrekta, som det varit tidigare. Jag undrade mest om det fanns ngn lösning på detta. Själv använder jag HM till mer än att bara HUD:en

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För min del så har HEM slutat att visa HUD'en på bord som inte är fulla, det hände också efter uppdateringen som gjorde att en del händer missas. Har letat febrilt efter någon inställning, har för mig att det skall finnas någon inställning där man kan ställa in att HUD'en visas först när X-antal spelare sitter vid bordet, men hittar det inte och har defentivt inte ändrat där tidigare heller. Kör HEM 1.11.06G.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För min del så har HEM slutat att visa HUD'en på bord som inte är fulla, det hände också efter uppdateringen som gjorde att en del händer missas. Har letat febrilt efter någon inställning, har för mig att det skall finnas någon inställning där man kan ställa in att HUD'en visas först när X-antal spelare sitter vid bordet, men hittar det inte och har defentivt inte ändrat där tidigare heller. Kör HEM 1.11.06G.

 

Har samma problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Nån som vet hur man fixar detta? Det diffar rätt mycket för mig. Har senaste versionen av holdem manager.

 

Mitt reella resultat diffade ganska mycket när jag kollade HEM. Vad jag behövde göra var att gå in på "options">"settings">"currency settings" och ändra alla dessa valörer till 1.00. När jag gjort detta samt uppdaterat min databas(med hjälp utav "fix hands") så visade min graf samt mitt faktiska resultat ungefär detsamma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Mitt reella resultat diffade ganska mycket när jag kollade HEM. Vad jag behövde göra var att gå in på "options">"settings">"currency settings" och ändra alla dessa valörer till 1.00. När jag gjort detta samt uppdaterat min databas(med hjälp utav "fix hands") så visade min graf samt mitt faktiska resultat ungefär detsamma.

 

Det här verkade funka, mitt HM har ballat ur helt på senare vad gäller att visa rätt resultat.

 

Men ALLTID ska det diffa lite.....rätt irriterande, räknar den rake fel lr nåt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Mitt reella resultat diffade ganska mycket när jag kollade HEM. Vad jag behövde göra var att gå in på "options">"settings">"currency settings" och ändra alla dessa valörer till 1.00. När jag gjort detta samt uppdaterat min databas(med hjälp utav "fix hands") så visade min graf samt mitt faktiska resultat ungefär detsamma.

 

 

Vart hittar du detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...