Gå till innehåll

Pokerdealer sökes, södra Stockholm 18/6 kl 12-23.


Cyntax

Recommended Posts

Pokerdealer sökes, södra Stockholm 18/6 kl ca 12-23.

 

Vi har en liten mysig poker- och whiskeyklubb i södra Stockholm och nu på lördag ska vi lira lite turneringar. Spelet drar igång ca 12:30 och vi lirar oftast till ca kl 23:00. På den tiden brukar vi hinna med 3-4 turneringar.

Vi spelar alltid Texas Holdem NL. Nu på lördag siktar vi på att bli ca 15 spelare och kör därför 2 bord och behöver en dealer till (jag dealar också).

 

Schysst ersättning (pengar) utgår självklart. Ca kl 18 bryter vi för middag då vi går till den lokala pizzerian och du bjuds självklart på maten.

 

Vi vill att du är duktig på att blanda kort och kan reglerna. Då spelarna är amatörer och dricker en hel del öl och whiskey kan det lätt bli virrigt och därför är det bra om du kan leda spelat.

 

Intresserade kan skicka pm till mig.

 

/Cyntax

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja ... nu har vi flera mycket kvalificerade dealers! Tack för det stora intresset. Helt suveränt! :heart: Jag får återkomma med bilder/rapport senare.

 

Om någon kanske är intresserad av att komma och spela med oss i framtiden går det bra att skicka pm. Klubben är ett gäng på ca 20 pers i åldern 40-55 år och vi suger verkligen på poker. Pokern är bara en ursäkt för att komma bort från våra kärringar och få träffas, supa (vi dricker massvis med whiskey och öl) och spela poker... vi spelar endast turneringar Texas Holdem NL, varierar mellan freeze outs, rebuys/add-ons och inköpet är alltid 100-200 kr per turnering. Låga inköp, men som sagt... pokern är bara ett tidsfördriv/ursäkt för att träffas och dricka! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...