Gå till innehåll

daily dollar FTP, vad göra?


BigMeech

Recommended Posts

Daily dollar FTP efter återköpsperioden.

 

JAG har 7150

 

FI 1 har 17850

 

FI 2 har 24850

 

Blinds 100/200 med 25 ante

 

JAG plockar upp KsKh UTG och höjer 1200 ( höjer lite mer för det alltid kommer ess på brädan).

 

FI 1 synar

 

FI 2 slår om till 2450

 

Nu är det min tur att agera och jag tänker såhär: min-raise är ALLTID ess ess på dom här nivåerna ( spelar nästan jämt högre nivåer som 26fo där folk fattar mer och är mycket bättre) men här nere VET jag att dom har essen när dom min höjer.

 

Jag vek, funderar om jag kan slå om igen för att skrämma bort bluffar för om han slår om igen så är det ju 100% att han har essen.

 

Tankar kring det här?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker du spelar handen väldigt bra tills att han återhöjer dig ! Tycker du ska försöka dig på ännu en återhöjning där för att vara helt säker på om han har AA, kommer han sedan över toppen när du visat otrolig styrka så får du lägga dig och vara glad att du sparde in lite marker. Väldigt intressant hand och posta gärna flera liknande. ggwp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså om du annars spelar midstakes/mediums/higher buy ins så tror jag din edge är större och att det kommer bättre lägen än detta när du ärligt talat bara är inne och vevande hoppas på att ta ner floppen prepott! Så kort sagt vänta, det kommer garanterat bättre lägen! Lycka till med spelet,

Mvh

Bettie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...