Gå till innehåll

Olas principer


Tomaz44

Recommended Posts

Efter allt Ola gjort för detta forum, och pokern i allmänhet för den delen.. Kan man inte bara skippa en sån kommentar?

är väl rätt relevant att få reda på om ola kommit till insikt om att det inte är fel att ha en representant från svs på forumet eller om han säljer sina principer för pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker Ola verkar vara en riktigt skön snubbe och jag är medveten om hans insatser för SvePOF o pokersverige öht, men visst är det lite weird att bojkotta forumet för att sen använda det för att kränga grejer.

 

Tips Ola, lägg ut annonsen på Twoplustwo i deras marketplace-del där.

Tycker allt verkar sälja som smör där oavsett om det är golfbollar, en tv från '99 eller ett av Iveys bracelets.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha vilken jävla tråd.

 

principles.jpg

 

Edit:

Om det inte fram gick att bilden ovan var en level så var det det.

För folk som inte förstår att priset Ola har för sina marker är helt makalöst bra, så är det det.

 

Kudos till Ola som kan bortse från sina principer för att kanske någonstans sälja ett gäng marker till en klubb som behöver dem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd att det här blev avdelat från min säljtråd, jag uppskattade verkligen Lapproffe och hans hangarounds bumpningar av tråden.

 

Tips Ola, lägg ut annonsen på Twoplustwo i deras marketplace-del där.

Tycker allt verkar sälja som smör där oavsett om det är golfbollar, en tv från '99 eller ett av Iveys bracelets.

Skiten väger 250 kilo. Har du något förslag på hur det skulle komma till någon i ex USA utan att dels de blir ruinerade på frakten, dels inte skulle fastna i tullen, och som slutligen inte skulle innebära en massa merjobb för mig?

 

är väl rätt relevant att få reda på om ola kommit till insikt om att det inte är fel att ha en representant från svs på forumet
Obv är det fel att ha en representant för svs här.

 

eller om han säljer sina principer för pengar.
Se nedan

 

Ja, men varför här, bojkottar du inte detta forum?

Om jag skulle tjäna pengar på dessa marker så skulle jag kränga dom i 500-pack.

 

Om ni behagat läsa annonsen så ser ni att jag har hintat om en hygglig rabatt för ideella pokerklubbar. Om jag ska nå dessa klubbar så måste jag annonsera där representanter för dessa klubbar finns. Tyvärr kan ju inte förbundet hjälpa till med kontakter längre, om man uttrycker sig milt.

 

Ibland har man kolliderande principer, i detta fall SvS på forumet vs pokerklubbar. Då får man avgöra vilka principer som för stunden får stiga åt sidan. Jag valde då den lättare vägen, en väg som jag kanske dessutom kan tjäna några få kronor på (om ni tror att jag blir rik på att sälja detta mot rabatt till en klubb så tror ni fel). Om detta gör mig till en dålig människa i Lapproffes, Tomaz44 och okochas ögon, so be it. Det är inte något jag direkt ligger sömnlös över.

 

Jag inser också att hur jag än gör efter att försäljningen är över så kommer denna trojka att vända det mot mig: Bannar jag mig så kommer herrarna att ondgöra sig över att jag bara använde forumet för att grova tjäna pengar på att sälja pokermarker till inköpspris, om jag inte bannar mig så kommer de skriva att jag tog chansen att göra en pudel och snyggt komma tillbaks till pf och samtidigt tjäna grova pengar genom att sälja marker till inköpspris.

 

Men, som tur är finns det en lösning på detta dilemma, dessa tre intelligenta herrar får nämligen rösta om jag ska banna mitt konto eller ej. Tillsammans kommer de nog fram till den optimala lösningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dessa tre intelligenta herrar får nämligen rösta om jag ska banna mitt konto eller ej.

jag tycker att du antingen accepterar det faktum att svs har en representant på forumet (tycker det vore dumt om inte alla seriösa aktörer skulle få samma möjligheter att annonsera) eller att du bojkottar forumet fullt ut, dvs att du inte skriver från ola-kontot, paf-kontot (inte ens i paf-trådar, en bojkott är väl en bojkott?) eller något annat konto som du eventuellt innehar.

 

jag tycker även att du ska välja själv vad du tycker är rätt, men måste jag välja något säger jag en fortsatt bojkott av forumet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Skiten väger 250 kilo. Har du något förslag på hur det skulle komma till någon i ex USA utan att dels de blir ruinerade på frakten, dels inte skulle fastna i tullen, och som slutligen inte skulle innebära en massa merjobb för mig?

 

Varsågod för tipset.

Kan upplysa dig om att det tex finns svenskar, danskar och norrmän på twoplustwo också. Folk som kanske skulle kunna tänka sig att åka bil.

I vilket fall som helst är det iallafall bättre trafik där än på det här skämtet dom kallar forum som snittar 3 inlägg om dagen.

Men låt bli om du vill, GL med försäljningen. Säljtråden ser verkligen ut att attrahera många intressenter :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varsågod för tipset.

Kan upplysa dig om att det tex finns svenskar, danskar och norrmän på twoplustwo också. Folk som kanske skulle kunna tänka sig att åka bil.

I vilket fall som helst är det iallafall bättre trafik där än på det här skämtet dom kallar forum som snittar 3 inlägg om dagen.

Men låt bli om du vill, GL med försäljningen. Säljtråden ser verkligen ut att attrahera många intressenter :roll:

 

TS försöker sälja pokerutrustning till ideella pokerklubbar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varsågod för tipset.

Kan upplysa dig om att det tex finns svenskar, danskar och norrmän på twoplustwo också. Folk som kanske skulle kunna tänka sig att åka bil.

I vilket fall som helst är det iallafall bättre trafik där än på det här skämtet dom kallar forum som snittar 3 inlägg om dagen.

Men låt bli om du vill, GL med försäljningen. Säljtråden ser verkligen ut att attrahera många intressenter :roll:

 

ISAKM

Regdatum: Apr 2011

Inlägg 124

 

Från dig menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varsågod för tipset.

Kan upplysa dig om att det tex finns svenskar, danskar och norrmän på twoplustwo också. Folk som kanske skulle kunna tänka sig att åka bil.

I vilket fall som helst är det iallafall bättre trafik där än på det här skämtet dom kallar forum som snittar 3 inlägg om dagen.

Men låt bli om du vill, GL med försäljningen. Säljtråden ser verkligen ut att attrahera många intressenter :roll:

 

 

Gör alla en tjänst och skicka ett PM till valfri moderator och stäng av dig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...