Gå till innehåll

Tidigare moderatorer?


Recommended Posts

Har somliga kvar sina editeringsverktyg och kan styra frågor eller debatt utefter eget godtycke?

 

En del inlägg försvinner märkligt nog utan förklaringar.

 

Vore intressant att få ett sakligt svar. Det här är saker som jag ser som ytterst allvarliga. Och NEJ, jag skojar inte nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det tog ca 2 minuter från det att jag sa "nä, jag lägger ner som mod" tills jag vart strippad på åtkomst till mod-lådan. Kan visserligen inte tala för alla tidigare mods men jag har på känn att folk som inte ska ha behörighet, helt enkelt inte har det.

 

Pyttsan. Tror jag inte för ett ögonblick på. Du ändrar ju alla mina resultatposter så de lyser rött istället för grönt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför måste det vara en exmod i farten bara för att inlägg försvinner utan förklaring?

 

 

Det väcker onekligen min misstanke, när jag frågar Brandborn om han inte har lämnat forumet...

Inlägget försvinner fortare än fan, trots topic med bjuden summa på prylarna han vill nasa.

 

Om det är en verksam mod som raderat, är det nästan ännu värre.

 

I den tråden handlar min frågeställning om hur mycket "principer" är värda.

Vederbörande fläker gärna ut sin principfasthet i rikstäckande media och torde då inte få stå oemotsagd i det här forumet, eftersom han "bojkottar" när det passar honom själv.

 

Så vem plockade bort inlägget?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ditt inlägg var off topic och enormt onödigt i en köp/sälj-tråd. Hade jag kunnat hade jag tagit bort det själv så fort jag såg det, utan att ge dig det minsta lilla antydan till anledning, för du vet så väl själv varför det försvann.

 

Hur vet du att det var off-topic ifall du inte såg det?

Fattar ni inte att sådan här hantering gör att forumet tappar trafik?

 

Men GUD Brandborn får tydligen inte ifrågasättas i ett forum som han "bojkottar"...

 

Ni är en tragisk samling fåntrattar, med tungan i helt fel rövar...:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ditt inlägg var off topic och enormt onödigt i en köp/sälj-tråd. Hade jag kunnat hade jag tagit bort det själv så fort jag såg det, utan att ge dig det minsta lilla antydan till anledning, för du vet så väl själv varför det försvann.

 

Hur vet du att det var off-topic ifall du inte såg det?

Fattar ni inte att sådan här hantering gör att forumet tappar trafik?

 

Men GUD Brandborn får tydligen inte ifrågasättas i ett forum som han "bojkottar"...

 

Ni är en tragisk samling fåntrattar, med tungan i helt fel rövar...:oops:

 

Inte ens du Roffe kan missförstå den meningen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fetstila gärna var jag skrev "jag såg aldrig inlägget"...

 

Ett tips till dig Roffe, i all välmening; ju oftare du bumpar en tråd, desto större är risken att en mod hittar den och dina trollningar. Om du vill slippa att dina komiska poänger för att racka ner på andra tas bort, börja flyga lite mer under radarn. När du vrålar som en skadeskjuten blåval i en barnbassäng så kommer givetvis dina inlägg att uppmärksammas, vilket också innebär att mycket av ditt svammel och OT kommer att rensas bort. Som du beter dig nu är det som om du anmäler dina egna personangrepp och sen blir förvånad för att du får varningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fetstila gärna var jag skrev "jag såg aldrig inlägget"...

 

Ett tips till dig Roffe, i all välmening; ju oftare du bumpar en tråd, desto större är risken att en mod hittar den och dina trollningar. Om du vill slippa att dina komiska poänger för att racka ner på andra tas bort, börja flyga lite mer under radarn. När du vrålar som en skadeskjuten blåval i en barnbassäng så kommer givetvis dina inlägg att uppmärksammas, vilket också innebär att mycket av ditt svammel och OT kommer att rensas bort. Som du beter dig nu är det som om du anmäler dina egna personangrepp och sen blir förvånad för att du får varningar.

 

Det var nog bara du själv som förstod den där rappakaljan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tappar trafik? Du skriver ju röven av dig.
Just det, äntligen avslöjar sig både pf och Roffe. Vem fan Roffe är spökskrivare åt är en fråga som gäckat pokervärlden under många år, äntligen är det avslöjat: Roffe är naturligtvis helt enkelt avlönad och köpt av Soluan/pf/poker.se. Att Roffe skulle göra så mycket gratisreklam för Soluan/pf/poker.se, som han säger sig avsky och förakta, på sin blogg och andra ställen utan monetär ersättning faller på sin egen orimlighet, och att Roffe skulle vara så korkad att han skulle slösa sin dyrbara tid han kunde lägga på svartbygge till att generera bulk på pf utan dineros är lika sannolikt som att Mona Sahlin kommer att börja slita inom åldringsvården. Baserat på bittre konkurrentens granskning, som uppenbarligen inte hade tillräckliga resurser för att köpa Roffe, sker betalningen svart till på köpet.

Fifan vad dum man känner sig, svaret var så uppenbart framför ögonen på pokervärlden hela tiden. Hoppas du sålde dig dyrt, ruttne LappJävel. Du skulle sälja din egen morsa till Stalin bara han skulle hiva upp tillräckligt stor rubelbunt. Vem kan man lita på nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...