Gå till innehåll

månadsresultat maj


okocha

Recommended Posts

  • Svars 65
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vet inte varför men bara för det är du bryr jag mig inte så hårt för min spydighet

förstår inte va du har emot mig?

Stabil volym iaf, trodde jag hade lirat mycket med mina 180 timmar och 45k hands.

 

Sjuk kurva det sista, och du kan väl inte se ditt EV antar jag?

blir lätt så när man backar... 210h spel ungefär.

 

kan se aiev på några sajter men ganska orelevant imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

uncalled for den här gången helt klart efter dagens rungood, sry för de

 

men mest för du varit allmänt bumhuntig och hitnrunnig och spydig under typ ett års tid, att du nickar flugan o köper in 100bb är en bidragande faktor till den undermedvetne uppmålande bilden jag skapat åxå troligen

 

men håller med, lågt av mig då du hela månaden ställt upp på starta games o gett revanch hu action sen vår tidigare historik borde jag inte dryga mig

 

tar tillbax, sry gg gl kom på sm så bjuder jag på öl :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tar tillbax, sry gg gl kom på sm så bjuder jag på öl :)

halvt accepterat iaf, men

Gå o gräv ner dig.

+1 här iaf 8-)

 

edit:

men mest för du varit allmänt bumhuntig och hitnrunnig och spydig under typ ett års tid, att du nickar flugan o köper in 100bb är en bidragande faktor till den undermedvetne uppmålande bilden jag skapat åxå troligen

spydig kanske jag är skyldig till, men tycker inte jag är varken bumhuntig eller hitnrunnig tbh, visst försöker man väl spela 5 av de bästa borden eftersom svs har 5 bord max och har man spelat en lång session ger jag inte hu-action mot nån som precis kommit in. hitnrunna gör jag dock aldrig, visst händer det att man vinner nått inköp precis innan man slutar men big deal liksom, jag gissar att jag spelat näst flest händer 5manna 25/50+ på svs i år så det är inte jättesvårt att få action om man nu måste vinna tillbaka just de kronorna som jag råkat vinna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...