Gå till innehåll

2/6 och 5/6 Medlemsturneringar med $1500 adderat på William Hill


Recommended Posts

William Hill ger denna vecka forumet lite brittisk touch med två medlemsturneringar där sajten adderat totalt $1500 till potterna. Dessutom finns det bounties i bägge turneringarna, på en spelare i varje. $25 till den som slår ut dessa.

 

I söndagsturneringen är det vår moderator Crappy som har ett pris på sitt huvud. Vill du vara bounty i torsdagsturneringen? Skicka ett PM till partneransvarig där du skriver ditt nick på William Hill.

 

Namn: PSE500

Tid: torsdag den 2 juni kl 20.00 svensk tid (19.00 lobbytid)

Adderat till potten: $500 samt $25 bounty på forumit

Inköp: $5+$0.5

 

Namn: PSE1000

Tid: söndag den 5 juni kl 20.00 svensk tid (19.00 lobbytid)

Adderat till potten: $1000 samt $25 bounty på Crappyc

Inköp: $10+1

 

Minst 20 spelare måste vara registrerade för att turrarna skall köras. Turneringarna är låsta till de som öppnat konto på William Hill via våra länkar.

 

Har du inget konto på William Hill går det bra att öppna ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sällan det är 20st på Torsdagar, blir nog inget av :-(

 

Jag tror den kommer bli av.

 

Oddsen talar för det. Endast 1 turre har ställts in under de 2 och halvt år vi regelbundet kört exklusiva forumturrar här.

 

Mitt i veckan turrarna brukade vi dock köra på Onsdagar så det skulle vara det då :).

 

Mycket mer är dessutom planerat här med mer race och turrar så det är lika bra att hoppa på idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror den kommer bli av.

 

Oddsen talar för det. Endast 1 turre har ställts in under de 2 och halvt år vi regelbundet kört exklusiva forumturrar här.

 

Mitt i veckan turrarna brukade vi dock köra på Onsdagar så det skulle vara det då :).

 

Mycket mer är dessutom planerat här med mer race och turrar så det är lika bra att hoppa på idag.

 

Eftersom jag är negativ, så den som ställdes in var just att det var min 20st den gången, sen ändrade ni till min10st, rätta mig om jag har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom jag är negativ, så den som ställdes in var just att det var min 20st den gången, sen ändrade ni till min10st, rätta mig om jag har fel.

 

Samma upplägg som senast: http://pokerforum.nu/forum/medlemsturneringar/64687-14-4-medlemsturnering-pa-william-hill-med-500-adderat.html

 

Då grejade vi det. Minst 20 skall vi klara av även denna gång. Kom igen nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...