Gå till innehåll

Fascinerande


Penils

Recommended Posts

"Maybe you should look up the word fascinating"

 

 

:

 

Även om det är en usel serie min line är hämtad ifrån så trodde jag ändå att någon skulle hugga.

 

 

2 inlägg om året känns ganska lagom för att upprätthålla nån slags mörk badguystatus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om det är en usel serie min line är hämtad ifrån så trodde jag ändå att någon skulle hugga.

 

 

2 inlägg om året känns ganska lagom för att upprätthålla nån slags mörk badguystatus

 

Det är substansen i inläggen som betyder något och DU har verkligen förändrat livet för många människor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Maybe you should look up the word fascinating"

 

Som dessvärre inte verkar ha nåt med fascism o göra:shock:

 

Det är substansen i inläggen som betyder något och DU har verkligen förändrat livet för många människor.

 

 

 

 

 

Nu vet jag inte hur jag ska agera. Håller med dig i sak (generellt alltså, inte pga av Att jag har gjort få inlägg...

 

 

Känns lite som Att vara vegetarian o få slängt i ansiktet att Hitler var minsann också vegetarian... Guilt by association etc..no offence intended... Kontra gärna med Goldwins lag eller vafan den heter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Addiction to amphetamine

 

Hitler began using amphetamine occasionally after 1937 and became addicted after the late summer of 1942. Albert Speer stated he thought this was the most likely cause of the later rigidity of Hitler’s decision making (never allowing military retreats).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om moderatorerna börjar dela ut varningar för off topic i den del av forumet som heter off topic, så är det ju nästan så att man kan börja tro att det verkligen ligger något bakom en del påståenden som den där LappRoffe kommit med... :shock:

 

Min herre är klarsynt. Sånt gillas.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...