Gå till innehåll

Aftonbladet Sommar


PokerStars_Karl

Recommended Posts

Hej,

 

I sommar kan man passa på att delta i Aftonbladets pokerturneringar på PokerStars. Det är både gratisturneringar och turneringar med inköp om $1 eller $5.50. Turneringar har dels extra pengar i prispotten samt platser till sommarfinalen. I finalen spelar man om ett prispaket till Estrellas Poker Tour, Spanien.

Spelschema

Gratis - Söndagar (22 maj -12 juni) - kl 19.00 CET - topp 9 går vidare till final och $2000 extra i potten

 

$1 - Torsdagar (19 maj -9 juni) - kl 19.00 CET - topp 9 går vidare till final och $2000 extra i potten

 

$5.50 + rebuy- Söndagar (22 maj -12 juni) - kl 19.30 CET - topp 9 går vidare till final och $5000 garanterat i prispoolen

 

Sommarfinalen

Finalen spelas den 13 juni kl 20.00 och har följande pris:

 

1 Prispaket till Estrellas Poker Tour San Sebastian, Spanien

2 $215 + $109 turneringsbiljetter

3 $215 turneringsbiljett

4 $109 turneringsbiljett

5-9 $55 turneringsbiljett

 

Läs gärna mer på:

 

http://www.pokerstars.se/poker/promotions/aftonbladet-sommar/

 

Har ni frågor svarar vi gärna på dem här.

 

Lycka till alla som deltar!

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag spelar gärna aftonbladet sommarfinal. Problemet är bara att jag inte kan anmäla mig. Går in på turneringar - regional, och klickar in på aftonbladet sommarfinal. Än så länge bara 104 anmälda så det borde ju gå... Måste man anmäla sig via någon speciell sida eller hur funkar det?

 

MVH Niclas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag spelar gärna aftonbladet sommarfinal. Problemet är bara att jag inte kan anmäla mig. Går in på turneringar - regional, och klickar in på aftonbladet sommarfinal. Än så länge bara 104 anmälda så det borde ju gå... Måste man anmäla sig via någon speciell sida eller hur funkar det?

 

MVH Niclas

 

Har du kvalat in då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det stämmer att resa inte ingick men vi kan ändå hjälpa till med det. Se skickat mail.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Jag har alltid varit imponerad över hur bra ni sköter er support och härmed får jag tillägga att ni denna gång tom skött er än bättre...

 

Tack så mycket för hjälpen! :)

 

/P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Hej,

 

Tyvärr blev det förseningar i Aftonbladet Sommer när de skulle leggas upp för Augusti. $2.20 Rebuy turneringen för 2 Augusti fanns därför aldrig i lobbyn och spelades därför inte heller. Turneringarna finns nu åter i klienten.

 

Vi ber om ursäkt för det problemet.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag har alltid varit imponerad över hur bra ni sköter er support och härmed får jag tillägga att ni denna gång tom skött er än bättre...

 

Tack så mycket för hjälpen! :)

 

/P

 

exakt hur hjälpte dem dig med resan?^^ betalade dem den också bara för att "vara snälla" om så är fallet så är jag evigt imponerad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...