Gå till innehåll

Valuta på Ipoker


uo

Recommended Posts

det Steel skrev + avgiften som tas utan förvarning då du växlar valuta på bordet. så sätt kontot i en valuta som du planerar att spela i fortsättningsvis (rekar dollarn pga raken)

 

 

Det stämmer absolut inte. Det tas ingen avgift. iPoker är snarare förebilder som inte tar någon som helst avgift eftersom kursen växlas tillbaka till exakt densamma som när du satte dig vid bordet.

 

Välj SEK om möjligheten finns så slipper du valutaäxlingsavgiften svenska banker tar, om du nu använder dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer absolut inte. Det tas ingen avgift. iPoker är snarare förebilder som inte tar någon som helst avgift eftersom kursen växlas tillbaka till exakt densamma som när du satte dig vid bordet.

 

Välj SEK om möjligheten finns så slipper du valutaäxlingsavgiften svenska banker tar, om du nu använder dem.

 

http://forumserver.twoplustwo.com/39/small-stakes-pl-nl/ipoker-software-cash-stealing-money-issue-885261/

 

?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det du hänvisar till är INTE en avgift utan en bugg men nog så illa.

 

som jag uppfattar det är det ju till och med bäst att ha kontot i SEK för då blir man av med minst pengar pga avrundningsfel.

OT: jag har SEK. när du växlar in och ut pengar från bord får du samma kurs så det har ingen betydelse i det avseendet vilken huvudvaluta du har. Jag kör SEK för att slippa dålig växelkurs när jag tar ut/sätter in från mitt svenska bankkonto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

som jag uppfattar det är det ju till och med bäst att ha kontot i SEK för då blir man av med minst pengar pga avrundningsfel.

OT: jag har SEK. när du växlar in och ut pengar från bord får du samma kurs så det har ingen betydelse i det avseendet vilken huvudvaluta du har. Jag kör SEK för att slippa dålig växelkurs när jag tar ut/sätter in från mitt svenska bankkonto.

 

Ja men det är fortfarande inte en avgift utan en "bugg" i programvaran

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spelar det någon roll vad vi ger den för namn? punktpunktpunkt

 

Ja det är väl en jävla stor skillnad på en avgift och en bugg som tar pengar.

En bugg är en felaktighet men en avgift är något som du godtog när du godkände reglerna på siten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är väl en jävla stor skillnad på en avgift och en bugg som tar pengar.

En bugg är en felaktighet men en avgift är något som du godtog när du godkände reglerna på siten.

 

och det är stor skillnad på att ha en dollar i vänster näve jämfört med höger. jisses

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och det är stor skillnad på att ha en dollar i vänster näve jämfört med höger. jisses

 

Vad är det du inte förstår eller gör du dig dum med flit?

 

Woarda säger att tex Expekt inte tar någon avgift och det du länkar till pratas det om en bugg i programvaran med avrundningsproblem.

Så då är frågan vad det har med avgift att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det du inte förstår eller gör du dig dum med flit?

 

Woarda säger att tex Expekt inte tar någon avgift och det du länkar till pratas det om en bugg i programvaran med avrundningsproblem.

Så då är frågan vad det har med avgift att göra?

 

jag var slarvig när jag skrev mitt första inlägg och borde inte ha använt ordet "avgift" då detta uppenbarligen gav dig svårigheter att fortsätta med vardagen. står dock fast vid att jag personligen skiter i om summan som dras från kontot kallas bugg, avgift, skatt, trollerinummer eller whatever. påverkar saldot i slutändan.

 

sen så måst eman vara bra jävla pantad om man tror att detta är en renodlad bugg. det är ju högst lägligt att den gynnar sajten, eller hur? hur långlivad tror du den hade varit om den gynnade spelarna? detta är en dold avgift som står rubricerad under "buggar".

 

btw du råkar inte vara besläktad med DrRoland?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad du tror/står för personligen har föga betydelse när det inte är klargjort att det är en dold avgift i form av en avsiktlig bugg.

 

Och ja det spelar roll vad vi kallar det för men det fattar du tydligen inte.

 

btw du råkar inte vara besläktad med DrRoland?

 

Nej jag är ledsen men jag antar att du är Fernas farsa för ni verkar vara lika ****

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...