Gå till innehåll

Paf Poker Challenge - Officiell diskussionstråd


valterego

Recommended Posts

Hemma igen efter en rolig helg, trots miserabla resultat. Tack PAF för en bra arrangerad turnering, som vanligt. Kul att få träffa folk från pokerbord och forum online på riktigt, flera nya ansikten på gamla välkända nicks. Mina bittra bloggar om helgen kommer så småningom, en försmak finns på Twitter. Där avslöjas alla händer ( nästan). Sök på r0sj0n

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast jag förstår faktiskt inte hur du kunnat missa all reklam som funnits sedan november :-(

 

Jag tror att ni gjort tillräckligt med reklam i år, eftersom det var i stort sett slutsålt. Men nästa år, för att slå alla rekord för kvaldeltagande så skulle ni kunna:

 

1) Spamma något frenetiskt, om pokerspelare inte får infon kastad i ansiktet så vet de inte om den. Jmf tvättmedelsreklam, spelar ingen roll om reklamen är bra bara man kör den så ofta att man kräks, det funkar

 

2) Stor fet banner på alla pokerforum av rang

 

3) Anordna frirullar/billiga kval som riktar sig till ett forum.

 

4) Ha superkval, dvs ett stort kval på slutet med 10 platser garanterade utöver era veckofinaler med ett paket garanterat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...