Gå till innehåll

Paf Poker Challenge - Officiell diskussionstråd


valterego

Recommended Posts

Fredagen den 20 maj inleds Paf Poker Challenge på Åland, och pågår fram till på söndag. Totalt kommer 220 spelare att göra upp om en prispott på över €150 000, och bland de startande märks Pafs eget affischnamn Magdalena in de Betou, skådespelarna Johan Rheborg och Peter Magnusson, EPT Barcelona-vinnaren Kent Lundmark och svenske mästaren Marcus Pettersson.

 

Poker.se är på plats för att liverapportera från turneringen. I denna tråd kan du diskutera allt som har med PPC att göra, samt komma med frågor och synpunkter till vårt team på plats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ty x 666

 

Undrar vart alla tagit vägen på Cinderella. Är i rökrutan (är dåren med Pinhead-tröja på sig) och kommer vara det tills jag åkt ut från kvällens Gold Rush om inte någon trevlig person på PAF förlänger giltighetstiden på mina biljettter.

 

Annars är det bara leta efter en lite distre kille som dräglar efter "utsikterna". ;-}

 

Gick ifs bra att spela i rökrutan förra gången, blev drygt $250+ och en hel del trevlig publik som undrade vad jag höll på med på en kryssning. ;-}

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ty x 666

 

Undrar vart alla tagit vägen på Cinderella. Är i rökrutan (är dåren med Pinhead-tröja på sig) och kommer vara det tills jag åkt ut från kvällens Gold Rush om inte någon trevlig person på PAF förlänger giltighetstiden på mina biljettter.

 

Annars är det bara leta efter en lite distre kille som dräglar efter "utsikterna". ;-}

 

Gick ifs bra att spela i rökrutan förra gången, blev drygt $250+ och en hel del trevlig publik som undrade vad jag höll på med på en kryssning. ;-}

 

Vi åker inte förrän imorgonbitti, kommer fram precis innan, men vi ses i Goldrushen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev detta i mod-dbn för några timmar sen. Inser att alla inte läser där så jag postar det även här.

 

Imorgon åker jag och mannen man inte får nämna vid namn till Åland för att rapportera från PPC. Tänkte nedan ge en liten guide till forumiter på plats:

 

- Eventuella usla spel kommer att hamna i liveuppdateringen

- Eventuella usla spel kan komma att försvinna från liveuppdateringen om det serveras 2st vodka/martini till oss.

- Serverar ni oss kall god öl väljer vi ut det mest smickrande fotot före vi publicerar det, annars tar vi bara första bästa.

- Hälsningar till mamma via liveuppdateringen kostar även det en öl.

 

Ses på Åland!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Obv "heja heja" på jmj!

 

Ett önskemål från undertecknad, lite rapport kring varför PPC anses vara ett så bra arrangemang. Lite fluff tack!

 

/din snuskige fan, det var inte jag menade!

 

<fluff>Nu kommer väl jag anses som jävig eftersom jag numera jobbar på Paf. Men jag har ju varit med några år som spelare, så jag tar på mig den hatten ikväll.

 

Förra året bubblade jag, och min första kommentar efter bust var "jaja, jag hade ju jävligt kul i alla fall". Det är väl ett rätt gott betyg till arrangörerna och gästerna. Jag tycker att PPC är välplanerat, avslappnat, mysigt och en bra blandning av fest och spel. Opretentiöst men ändå proffsigt. Det ska bli grymt kul att få jobba och följa eventet som arrangör i år.</fluff>

 

/HeFo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öhmm hömm. Ni som inte var med på båten eller i rökrutan missade lite halvgalna sidebets. Den ena slutade med att jag skulle ha "lite roligt" eller ligga med personen i fråga..

 

Ska kolla med nettan när vi båda är lite nyktrare om vi ska köra på...

 

Vi åker inte förrän imorgonbitti, kommer fram precis innan, men vi ses i Goldrushen

 

Hoppas att PAF är snälla mot mig och förlänger tiden med 7 dagar som jag bad om, gråter dock inte om det inte händer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad glad jag är...

 

Gjorde en halv "Patrik Antonius" och hann inte ur båten i tid....

 

Är tyvärr på vägen till Stockholm istället, men bör ha (pyttel)ite marker att leka med när jag stormar in vid 12-tiden på natten.

 

Fan jm_j, du skulle ju ta hem det här

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad glad jag är...

 

Gjorde en halv "Patrik Antonius" och hann inte ur båten i tid....

 

Är tyvärr på vägen till Stockholm istället, men bör ha (pyttel)ite marker att leka med när jag stormar in vid 12-tiden på natten.

 

Vi laddar för ett jubel av sällan skådat slag när du äntrar spellokalen. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Go JM!

 

Han åkte för ett tag sen med buller och bång. Var lite motvillig att gå ifrån sin plats efter bust. Klart man inte vill lämna bordet när man har rest i ett dygn för att komma hit liksom. :)

 

Men han är säkert fit for fight i morgon när side eventet börjar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...