Gå till innehåll

bygga en rulle


bjarkan

Recommended Posts

Tjena! Är en kille på 18 år, bor för närvarande i jönköping. Har väl spelat poker i cirka 3 år. Tycker att jag är helt ok som pokerspelare. Är jävligt dålig på att bygga rulle dock, för att jag tar gärna ut till extra cash så det blir svårt att komma nånstans. Men nu så, vi börjar från början igen!

500kr in på svs och 500kr in på entraction så ska vi se vad det kan bli av dom. Kommer köra 30 inköp, så här på dom lägre nivåerna. Kommer lira Holdem NL och ev lite Omaha. Får se!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev lite spel nu på kvällen! Och krigade in plusset på 222kr :)

rullen är nu uppe på 2103kr.

Hur mycket tjänar man på att investera i holdem manager på såhär pass låga nivåer, dom är ju trots allt ganska dåliga. kanske ska vänta tills man har klättrat lite i nivåerna. Vad vet jag! 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blev lite spel nu på kvällen! Och krigade in plusset på 222kr :)

rullen är nu uppe på 2103kr.

Hur mycket tjänar man på att investera i holdem manager på såhär pass låga nivåer, dom är ju trots allt ganska dåliga. kanske ska vänta tills man har klättrat lite i nivåerna. Vad vet jag! 8-)

 

Skulle inte lägga 60dullz? på HM när du spelar 0.25/0.5kr och har en rulle på 2200kr. Jag tror nog att HUD fungerar på SVS. Men Ev-grafen fungerar inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är väl helt okej på plo, men tror nog att min edge är större på hold'em just nu faktiskt! Men jag ska ta och utveckla mitt plo, håller på att läsa lite böcker med mera.

Det har väl blivit en hel del spel idag, och det har gått riktigt bra.

Men nu är det dags för en joggingtur, får se om det blir nåt mer spel idag. kanske när flickvännen gått och lagt sig :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev aldrig så att jag bytte till entraction, utan är kvar på svs. Och det rullar på som innan, tänkte och gå upp och känna på 0,5-1kr snart, får se lite!

Floppade en FET ROYAL STRAIGHT FLUSH innan! Sitter med AJh på knappen, och höjer upp det till 3kr floppen kommer ofattbara 10QKh, Det händer fan inte varje dag. Aja bara köra på!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...