Gå till innehåll

Eran jävla chatt


Displeased

Recommended Posts

12 beers an* * *lasses of wine. Vad är syftet med att censurera 12 öl och 2 glas vin? Hur lama är ni? Nu är det snart slutspelat på stars för min del, fan mest patetiska jag varit med om.

 

Det kan finnas barn som spelar och alla vet att barn blir psykiskt störda om de hör ett fult ord eller något som kan likna ett fult ord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det kan finnas barn som spelar och alla vet att barn blir psykiskt störda om de hör ett fult ord eller något som kan likna ett fult ord.

 

Det är möjligt när det gäller Amerikanska barn men nu är det ju så att ingen i "THE LAND OF THE FREE" får spela onlinepoker överhuvudtaget så då skulle jag gärna se att kukskallarna på pokerstars ger fan i att censurera vad jag skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev kallad monkey häromdan när jag pusha AQs först in med 12BB runt bubblan och drog ut KK. Då kom det in en moderator och tyckte vi skulle va snälla mot varann, det tyckte jag var lite kul...

 

Iofs så tycker jag det är bra att man inte får förolämpa varandra för hårt. Av högst egoistisk anledning. Fisken kan ta åt sig och sluta sätta in pengar.

Så det nog trots allt bra med lite chat regler.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iofs så tycker jag det är bra att man inte får förolämpa varandra för hårt. Av högst egoistisk anledning. Fisken kan ta åt sig och sluta sätta in pengar.

Så det nog trots allt bra med lite chat regler.

 

Absolut, det är dock första gången jag ser nån moderator komma in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev kallad monkey häromdan när jag pusha AQs först in med 12BB runt bubblan och drog ut KK. Då kom det in en moderator och tyckte vi skulle va snälla mot varann, det tyckte jag var lite kul...

 

Du förtjänade att bli kallad monkey för det spelet! Rätt spel med 12 bb är raise/fold. :shock::-D:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev kallad fjortis i chatten på PokerStars en gång. Då svarade jag att jag bara var tretton. Då blev jag omedelbart avstängd från PS. Dom skickade ett mejl där dom misstänkte att jag var minderårig och behövde skicka in dokument som visade att jag var myndig. Detta trots att jag hade skickat in dessa långt tidigare, hade spelat på PS i många år och tagit ut pengar massor av gånger. Det tog en vecka innan jag fick börja spela igen.:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...