Gå till innehåll

Daxxar - Lär sig konsten att börja om från början.


Daxxar

Recommended Posts

Tjena PF. Skriver inte så mycket här längre, läser dock väldigt mycket.

 

Kände att jag kunde behöva lite hjälp efter att ha bustat rullen. Förlorade hela rullen på 3 veckor efter massvis med tilt och skottningar och annat skit, kunde inte gå ner i nivå heller så blev bust till slut. Hade haft rullen stabil i ca 14 månader och tagit ut från den med jämna mellanrum.

 

Har satt in totalt 3k denna månad (1k åt gången) och torskat för att jag inte respekterar "småpengar" längre. Jag skottade.

 

Sitter nu med 147:50 på SvS (bytte från PS till SvS, behöver omväxling) och vill inte sätta in mer av lönen för att bygga rulle. Så förlorar jag dom = inget spel förrän löning = ångest. :lol:

 

Planen är att spela 2st bord på 0.25/0.5 tills jag har 500kr då kör jag 5 bord och vid 6k går jag upp på 0.5/1 och så vidare.

 

I denna db blir det 98% poker och 2% fyllesnack.

 

Wish me luck.

 

WINNING!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till! testa [YOUTUBE ] 9QS0q3mGPGg [/YOUTUBE ] utan mellanslagen osv

 

Tackar för lyckoönskningarna och ditt tips funkade perfa.

 

Pokern gick bra med. Folk är verkligen dåliga på poker. Däremot blir jag sinnessjukt frustrerad över utdragningarna. Kändes som jag blev utdragen hela tiden men jag antar att resultatet säger annat.

 

3 timmar spel + 456 kr 9 inköp är inte illa.

 

Br: 604kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så då var man hemma från jobbet, ätit middag och duschat. Dags för grind. Enda negativa är att sambon är lack på mig och jag vet inte ens vad jag gjort.. Kvinnor va? Hoppas det inte påverkar mitt spel.

 

Juste, ska fixa PT tänkte jag.. Har inte använt mig av det sen jag gulade.. Kan nog vara bra att börja använda igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...