Gå till innehåll

Spelstatus på Svenska Spel - Nu även utanför pokerkontot


Recommended Posts

Satt och letade nån slags möjlighet att kontrollera hur bra/dålig jag egentligen är på att tippa tidigare idag. Man delar ju gärna med sig av vinsterna till polarna när man vunnit men förlusterna känns inte alls lika viktiga att skryta om. Funktionen finns ju i pokerklienten, men där ser man bara resultatet från pokern.

 

Kort sammanfattat så fixade jag ett script som automatiskt går igenom din kontohistorik från hemsidan (du måste tyvärr spara ner den manuellt) och visar lite kort information om vad den hittat.

 

Kanske är det någon annan som vill veta hur dom står till så jag slänger upp en länk här i alla fall: länk. Sidan sparar ingen information alls som laddas upp och den är helt ofarligt eftersom du själv väljer att ladda upp den informationen du vill ladda upp. Ni får gärna testköra den lite och säga till om ni märker att nåt är fel alternativt om ni vill ha möjlighet att se mer information.

Då datan är såpass begränsad som den är på sidan så kan jag tyvärr inte separera lotter, tips osv. till exempel utan dom ligger alla under "spel".

 

Vill ni säga tack får ni gärna lämna ett meddelande här i tråden och vill ni vara jättesnälla kan ni alltid klicka er in på bloggen så jag kan få se mitt besökarantal och ego öka lavinartat... eller nåt :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...