Gå till innehåll

Ongame uppdaterar programvara?


El Helado Patata

Recommended Posts

Startade goalwin idag för första gången på ett tag och noterar att det tog en jäkla stund att uppdatera deras programvara. Ser att det hela ser lite annorlunda ut, HM importerar inte längre händer (iaf inte ifrån samma folder isf) och gränssnittet ser lite annorlunda ut samtidigt som jag får ett meddelande om att player notes inte funkar.

 

1) Sparas händerna i någon annan mapp nu eller funkar helt enkelt HM inte med nya uppdateringen?

 

2) Finns det några stora skillnader när det gäller funktionaliteten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får tacka HeyPoker-representanten på forumet som hjälpte mig trots att jag erkände att jag spelade på goalwin.

 

Btw, om man kan skriva synpunkter här så borde ni tydligaregöra varje spelares bet mycket bättre. Typ om någon bettar 5$ och man raisar till 10$ så blir stacken typ bara 1 pixel högre medans de flesta nätverk har rätt mycket tydligare chipsgrej. Har hänt några gånger nu att jag NÄSTAN inte såg höjningarna och råkat syna 2 bets istället för 1 bet.

 

PS: Sen vore det också gött om ni kunde fixa lite mer rungood åt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Ongame changed the client handhistory folder to:

C:\Users\USERPROFILE\P5JavaClientSettings\handhistory

Please manually add that folder as an auto import folder in HoldemManager."

 

 

Klienten känns mycket snabbare, den svarar snabbt och känns stabilare.

Men tristare gränssnitt/design.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det flyter på mycket bättre och är inte alls lika seg som tidigare. Men hur svårt ska det vara att fixa en timebank.. det där har tiltat en del ggr i slutskedet av turrar.

 

Till det lite svårare som attt "mini-view" eller minsta möjliga förminsking är brutalt mycket större än tex ftp's och resten.

 

mvh/ bitterfittan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Typsnittet är mer WW2

- Flyter lite bättre, mina bord har dessutom inte stängds ner randomly som de gjort innan

- Bet-slider "increments" har förstörts vilket jag inte alls förstår, den hoppar helt fel nu när man klickar en gång åt höger osv

 

 

Varje gång de uppdaterar så hoppas man ju på timebank och autoreload.

 

mvh aerosmith - dream on

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Typsnittet är mer WW2

- Flyter lite bättre, mina bord har dessutom inte stängds ner randomly som de gjort innan

- Bet-slider "increments" har förstörts vilket jag inte alls förstår, den hoppar helt fel nu när man klickar en gång åt höger osv

 

 

Varje gång de uppdaterar så hoppas man ju på timebank och autoreload.

 

mvh aerosmith - dream on

 

håller med allt, jag hatar betslider ändringen, det var så skönt tidigare men om man måste ta det goda med det dåliga så var det en stor förbättring åt det bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...