Gå till innehåll

Poker, bara poker.


AceRace

Recommended Posts

Hej jag är 24 år gammal. Har vart in the game sas i ca 4 år. Tycker från skillnad från de flesta att poker fortfarande är ganska skoj. Spelar 2/4-10/20 euros/$ på ongame, party, b2b, boss och lite svenska spel.

 

Pokern är allt. Så inget jävla irl snack. Vill ni snacka om konsum och hur man tofflar på bästa sätt får ni läsa partyjacks dagbok. vill ni läsa om allt annat har ni office, här är det bara poker. Kommer kanske posta någon handanalys och då ser jag gärna att team3000 eller någon annan duktig spelare kommenterar(inga bumhunters).

 

Mål för månaden.

 

Få in äckligt mycket händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej jag är 24 år gammal. Har vart in the game sas i ca 4 år. Tycker från skillnad från de flesta att poker fortfarande är ganska skoj. Spelar 2/4-10/20 euros/$ på ongame, party, b2b, boss och lite svenska spel.

 

Pokern är allt. Så inget jävla irl snack. Vill ni snacka om konsum och hur man tofflar på bästa sätt får ni läsa partyjacks dagbok. vill ni läsa om allt annat har ni office, här är det bara poker. Kommer kanske posta någon handanalys och då ser jag gärna att team3000 eller någon annan duktig spelare kommenterar(inga bumhunters).

 

Mål för månaden.

 

Få in äckligt mycket händer.

 

ÄNTLIGEN!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur orkar du? Jag brukar tappa koncentration efter 2-3 timmar.

 

Wow, ingen paus eller liknande? känner du inte att ditt spel blir sämre efter x antal timmar?

 

GL

 

30 min paus för att steka mat. Äta gör man obv samtidigt som man spelar. Spelade mina tre sista timmar ganska dåligt, hade fortfarande värde me för mycket robottendenser i det skedet.

 

Vart för mycket irl skit i helgen så kör igång en session nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...