Gå till innehåll

livskris


Recommended Posts

Hej. Sitter mest hemma och tittar på film, tv-serier och spelar spel (poker för det mesta). Har väl egentligen gjort det dem senaste 4 åren. vill åka till t.ex Spanien å grinda några månader å självklart göra andra roliga grejer. Problemet är ba att jag inte har några pokerpolare, visst har jag kompisar som spelar poker men det är inget seriöst, dom kan heller inte komma ifrån hund, flickvän, jobb osv och att dra iväg helt solo känns tråkigt.

Skulle va jävligt kul att dra iväg, 1 månad lr typ 20 år.... Är grymt trött på omgivningen här hemma. aja :cry:

 

tjA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker inte du ska vara orolig för att sticka helt själv. Är du någorlunda social kommer du hitta andra i liknande situation på ditt resmål. Bra tips är att sticka till ett ställe med många backpackerstyper som thailand eller övriga asien eller grekland eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om du inte är social är det läge att dra. Bästa sättet att jobba upp den biten. Semesterorter är folk mer öppna.

 

+1

Gogogo

 

Syd/centralamerika har en del att ge om övriga tips inte lockar. Bra grind-tider också om du ska spela. Spela eftermiddag och möt trötta europeer. Dessutom bra läge lära sig spanska eller portugisiska.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...