Gå till innehåll

Någon som vill bli coachad innat ? =)


Edling

Recommended Posts

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nej men det är jävligt onödigt att gnälla ...inget han gjorde var ju ok.

Springer du runt och är ord-polis irl och tycker om folks vanor?

 

Tog bort texten pga att det inte kommer hjälpa.

Vissa mår lite bättre av att gnälla.

 

Du anser det vara gnäll men det gör inte jag.

 

Orkar inte repetera vad jag redan skrivit men det är tydligt att du inte ens bemödat dig att riktigt läsa det ordentligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du anser det vara gnäll men det gör inte jag.

 

Orkar inte repetera vad jag redan skrivit men det är tydligt att du inte ens bemödat dig att riktigt läsa det ordentligt.

 

Jag tog bort texten för det inte är någogon idé

...klart du inte gjort något fel. Va ju TS som gjorde... Hela tiden.

 

Repetera inte, snälla. Jag orkar inte. Du har rätt så blir vi nöjda, jag trodde han frågade om någon ville bli coachad å inte hjälp med grammatiken.

 

Jag förstod vad han ville ...tror du gör det med.

 

Varför ska han bevisa något och va seriös när han vill göra en tjänst gratis?

 

Men jag vet ...du kommer komma tillbaka och tala om att du har inte gjort något fel utan bla bla bla.

Men jag är helt jävla ointreserad av detta för både du och jag förstod vad han ville med tråden och både du och jag borde hålla käft i den med om nu inte det handla om just hans coachning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha hur orkar folk lipa över någon som vill hjälpa någon annan. OM han nu är ute efter att blåsa den här personen så hade väl trådstartaren skrivit ett seriöst inlägg med rätt stavning och grammatik.

Och även om han gjort det så kan han väl fortfarande blåsa folk om han nu vill?

 

Ska det sitta en annan person vid pokerbordet och syna ner med K höga händer för han vet att han leder? Då lär han som blir coachad bli lite fundersam...

 

Och även om trådskrivaren inte skulle vara någon plusspelare utan bara är lite pratsjuk på skype så lär väl den spelaren som blir coachad ändå få nån tankeställare här och var.

Poker handlar ju faktiskt mycket om att se det ur ett annat perspektiv vilket man kan få om man diskuterar och snackar poker. Så blir ju win win där ändå...

 

Sen som trådskrivaren skrev så är det ju NL20. Inte direkt han skulle kunna blåsa folk på tusenlappar...

 

btw ni som är så oroliga, ni stannade väl inne igår? (fredagen den 13onde)... Det kan ju hända något... Eller idag, ni går väl inte utanför huset.. Kan ju inträffa något som ni inte planerat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
haha hur orkar folk lipa över någon som vill hjälpa någon annan. OM han nu är ute efter att blåsa den här personen så hade väl trådstartaren skrivit ett seriöst inlägg med rätt stavning och grammatik.

Och även om han gjort det så kan han väl fortfarande blåsa folk om han nu vill?

 

Ska det sitta en annan person vid pokerbordet och syna ner med K höga händer för han vet att han leder? Då lär han som blir coachad bli lite fundersam...

 

Och även om trådskrivaren inte skulle vara någon plusspelare utan bara är lite pratsjuk på skype så lär väl den spelaren som blir coachad ändå få nån tankeställare här och var.

Poker handlar ju faktiskt mycket om att se det ur ett annat perspektiv vilket man kan få om man diskuterar och snackar poker. Så blir ju win win där ändå...

 

Sen som trådskrivaren skrev så är det ju NL20. Inte direkt han skulle kunna blåsa folk på tusenlappar...

 

btw ni som är så oroliga, ni stannade väl inne igår? (fredagen den 13onde)... Det kan ju hända något... Eller idag, ni går väl inte utanför huset.. Kan ju inträffa något som ni inte planerat

 

Bra sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är sent men det är helg.

 

Om någon "färsking" vill ha coah nu så ställer jag

gärna upp. NL20

 

 

3-4 timmar är vad jag har att blåsa.

 

Okey det där lät lite surt på något vis.

Jag är inte en sur person :)

 

 

Björn Edling på facebook om någon är intresserad, 28 år

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gud vad alla är scamparanoida alternativt bitterfitta, jag vet inte ord denna tråd är för fan sanslös. Edling, hoppas du får dig någon skön lirare att coacha och om än det inte är så superseriöst bringar framgång! Om inte annat så kommer ni säkert skratta och ha roligare än neggers i denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gud vad alla är scamparanoida alternativt bitterfitta, jag vet inte ord denna tråd är för fan sanslös. Edling, hoppas du får dig någon skön lirare att coacha och om än det inte är så superseriöst bringar framgång! Om inte annat så kommer ni säkert skratta och ha roligare än neggers i denna tråd.

 

Tack =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha hur orkar folk lipa över någon som vill hjälpa någon annan.

 

vem har lipat över det?

 

OM han nu är ute efter att blåsa den här personen så hade väl trådstartaren skrivit ett seriöst inlägg med rätt stavning och grammatik.

 

alla scammers stavar rätt?

 

Och även om han gjort det så kan han väl fortfarande blåsa folk om han nu vill?

 

ganska underlig inställning. varför ska folk få blåsa andra hur dom vill? men för all del, pröva det i rätten nästa gång du är där.

 

Ska det sitta en annan person vid pokerbordet och syna ner med K höga händer för han vet att han leder? Då lär han som blir coachad bli lite fundersam...

 

yep, alla scammers måste scamma på det absolut mest uppenbara sättet så att det ska passa in med din argumentation. som heltok skulle säga: halmgubbe.

 

Och även om trådskrivaren inte skulle vara någon plusspelare utan bara är lite pratsjuk på skype så lär väl den spelaren som blir coachad ändå få nån tankeställare här och var.

Poker handlar ju faktiskt mycket om att se det ur ett annat perspektiv vilket man kan få om man diskuterar och snackar poker. Så blir ju win win där ändå...

 

win win trots att den ene blir scammad?

 

btw ni som är så oroliga, ni stannade väl inne igår? (fredagen den 13onde)... Det kan ju hända något... Eller idag, ni går väl inte utanför huset.. Kan ju inträffa något som ni inte planerat

 

lite skillnad på att ta risker mot att låta sig bli blåst av en uppenbar scammer. ser inte vad vidskeplighet har med saken att göra. återigen: halmgubbe. men bra försök.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vem har lipat över det?

 

 

 

alla scammers stavar rätt?

 

 

 

ganska underlig inställning. varför ska folk få blåsa andra hur dom vill? men för all del, pröva det i rätten nästa gång du är där.

 

 

 

yep, alla scammers måste scamma på det absolut mest uppenbara sättet så att det ska passa in med din argumentation. som heltok skulle säga: halmgubbe.

 

 

 

win win trots att den ene blir scammad?

 

 

 

lite skillnad på att ta risker mot att låta sig bli blåst av en uppenbar scammer. ser inte vad vidskeplighet har med saken att göra. återigen: halmgubbe. men bra försök.

 

 

 

Tycker du det verkar troligt att någon som har postat trådar över 6 år

är en scammer ?

 

Inte omöjligt men det känns ganska osanolikt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med din kapacitet på meningsbyggnad samt avsaknad av kommatecken känns det verkligen som att du är rätt gubbe att klaga på Edling!

 

Ja jag kan klaga eftersom jag gör samma misstag själv :lol:

 

Lite som att en smal person kommenterar att en tjock person är just precis tjock.

Om en tjock gör det mot en tjock så är det mer acceptabelt.

 

Jag har aldrig sagt att Edling är en scammer men tycker verkligen det är bra att folk är uppmärksamma ifall dom tycker något inte verkar ordentligt.

Har själv varit utsatt av en scammer men lyckades klura ut att jag var på väg att luras.

Så att det finns dom som inte är så godtrogna är bara positivt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så illa skriver jag inte =)

Det är så enkelt att ringa upp på skype och lägga ner om det inte passar.

 

På låga nivåer är logiskt tänkande viktigast.

Dålig meningsuppbyggnad vore något jag skulle klaga på om jag

skulle betala för att bli coachad på nl1k+

 

Dessutom så har jag postat fina resultat genom åren i gamla poster.

Jävligt tråkigt att behöva försvara mig, blir inte lika kul att göra det då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med din kapacitet på meningsbyggnad samt avsaknad av kommatecken känns det verkligen som att du är rätt gubbe att klaga på Edling!

 

Och du tror verkligen stavningen är så viktig för hur jag spelar poker ?

Skulle förmodligen vara möjligt att lära upp en utvecklingstörd människa

till vinnande på NL20.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vem har lipat över det?

 

 

 

alla scammers stavar rätt?

 

 

 

ganska underlig inställning. varför ska folk få blåsa andra hur dom vill? men för all del, pröva det i rätten nästa gång du är där.

 

 

 

yep, alla scammers måste scamma på det absolut mest uppenbara sättet så att det ska passa in med din argumentation. som heltok skulle säga: halmgubbe.

 

 

 

win win trots att den ene blir scammad?

 

 

 

lite skillnad på att ta risker mot att låta sig bli blåst av en uppenbar scammer. ser inte vad vidskeplighet har med saken att göra. återigen: halmgubbe. men bra försök.

 

Den här posten är så skön så jag måste svara igen.. om du bara visste hur långt borta du är och cycklar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...