Gå till innehåll

Förlorar min supernova-status på grund av Stars serverproblem


Akumila

Recommended Posts

  • 1 month later...
Fick äntligen svar på mitt supportärende från sista februari, som jag skrev om här:

http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/64319-foerlorar-min-supernova-status-pa-grund-av-stars-serverproblem.html

 

 

 

Pokerstars har tidigare varit väldigt tillmötesgående, vilket har särskilt dem från övriga sajter. Nu är de bara en i mängden.

 

Så hejdå era jävlar! Complete cashout!

Bra att du postade deras svar också, så att vi kan se att det här bara handlar om att du har lurat dig själv att tro att de blåste dig trots att verkligheten är att du klantade till det. Du väntade alltså tills det var mindre än två dar kvar för att börja grinda, och när sajten gick ner så tog du dig inte ens tid att kolla en gång i timmen om den hade kommit upp igen. Istället bestämde dig för att inte spela mer under månaden och istället börja skälla ut Pokerstars. Bra jobbat. Förhoppningsvis lär du dig att inte skylla dina misstag på andra när du blir äldre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Akumila, jag förstår din frustration, men du måste hålla med om att beslutet är väldigt logiskt. Att det tog så lång tid för PS att svara tyder på, tror jag, att man verkligen försökte hitta en lösning... men att man såg andra problem. Hur ska man vrida tillbaka klockan för dig? Vad händer om du får denna specialbehandling och det kommer ut... tänk anstormningen av spelare som vill ha en dag till?

PokerStars såg fler framtida potentiella problem än fördelar.

Sorry.

 

Ändå så tycker jag att vi stormar PokerStars kontor i Stockholm och slår näven i bordet! Nu jävlar alltså!!!! ;-)

 

:h:

/Cyntax

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...