Gå till innehåll

Känner du till sämre spelare än på SveS?


biologibernt

Recommended Posts

Justera för rake och gäller nivån NL 100-200 eller 2.5/5-5/10 på svenska spel cirka.

 

Finns det sämre motstånd att finna än på svenska spel på dessa nivåer?

Och om du vet ett sådant ställe, vilket är det?

(Medveten om att det kanske finns någon jätteliten italiensk sida med skyhög rake med sämre motstånd men det är inte relevant =) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar /10 dagligen och det finns ganska många regs men med lite tableselect så hittar iallafall jag minst en fisk per bord på mina sessions. Dålig action dagtid dock. Högre nivåer har jag bara skottat men kväll och helg är det typ samma sak på /20 allt som oftast IMO!!!! Dock har jag spelat på en site med sämre spelare men usel trafik, dock inget jag vill outa här även om den inte är hemlig :).

 

EDIT: Om man kunde multitablea cosmopol..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svarar man på den här frågan seriöst måste man vara redigt dum i i huvet.... Å andra sidan har man ju idiotförklarat sig själv om man svarat seriöst då svaret innehåller noll adekvavitet.

 

Jag är oxå idiot iof. Ja gessar på föll tellt poker. Där sitter det massa trötta amerikaner o ger bort pengar när man själv dricker morgonkaffet.... (skiljer flera timmar i tid så när dom har natt så har vi förmiddag)

 

 

/Vill vara slaktavfall men mitt gentiska arv är helt utkukat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den var inadekvavisk.

 

Svarar man på den här frågan seriöst måste man vara redigt dum i i huvet.... Å andra sidan har man ju idiotförklarat sig själv om man svarat seriöst då svaret innehåller noll adekvavitet.

 

Jag är oxå idiot iof. Ja gessar på föll tellt poker. Där sitter det massa trötta amerikaner o ger bort pengar när man själv dricker morgonkaffet.... (skiljer flera timmar i tid så när dom har natt så har vi förmiddag)

 

 

/Vill vara slaktavfall men mitt gentiska arv är helt utkukat

 

jag tror du missat en liten grej som hände för några dagar sen...

 

Aha får läsa på bättre till nästa gång.. Ignorera min förrra post;-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...