Gå till innehåll

När ska entraction uppdatera till 2011


hAgLuNd666

Recommended Posts

Dvs när ska man kunna sitta på valfri plats när man sätter sig ner vid ett bord? Finns det några planer på en sådan uppdatering?

 

Jag ser inte riktigt poängen med att sätta sig på valfri plats?

Random is good.

 

Dock så tycker jag väl att de skulle kunna mordernisera skiten något otroligt.

Typ ta bort det faktum att när det går ett varningsljud på ett bord så tar de action från andra bord, typ om man skriver i chatten är det fantastiskt störande...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dvs när ska man kunna sitta på valfri plats när man sätter sig ner vid ett bord? Finns det några planer på en sådan uppdatering?

 

Ingen aning, men vill också ha.

 

Jag ser inte riktigt poängen med att sätta sig på valfri plats?

Random is good.

 

Dock så tycker jag väl att de skulle kunna mordernisera skiten något otroligt.

Typ ta bort det faktum att när det går ett varningsljud på ett bord så tar de action från andra bord, typ om man skriver i chatten är det fantastiskt störande...

 

Poängen med valfri plats är iaf för att ha mig själv, mina kort och min stack på samma plats på varje bord. Samma plats is good.

 

Jag håller med dig, det är asirriterande. Samma gäller när man skriver notes, tar typ 30 sekunder att skriva tre ord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen aning, men vill också ha.

 

 

 

Poängen med valfri plats är iaf för att ha mig själv, mina kort och min stack på samma plats på varje bord. Samma plats is good.

 

Jag håller med dig, det är asirriterande. Samma gäller när man skriver notes, tar typ 30 sekunder att skriva tre ord.

 

Haxa buggen genom att ha ett notepad dokument öppet som du ctrl+x och ctrl+v'ar in i notes. Sen är det ju en annan femma att man inte ens kan se vilka man har notat utan att hålla över/dubbelklicka på spelarna. Och det är ju än mer tiltande..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De skulle ju gärna få fixa till deras kö-buggar, det brukar t.ex. bli så att man sätts i kö på ett helt annat bord än det man vill sitta lite när de känner för det.

Samt att bordet man har markerat avmarkeras så fort det händer något med ett annat bord i hela listan. Jag tiltar extremt på entraction, finns mkt man skulle kunna göra bättre med klienten bara man lyssnade lite på spelarna.

Men inte mkt att göra åt det just nu, bara att svälja å köra på som det är

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Whoho tänkte jag när jag skulle logga in på 24, en jätteuppdatering skulle laddas ner. Programmet laddades ner, packades upp och till slut va det klart. Men ????? det var ju för fan ingen skillnad alls. Samma gamla sunkiga lobby, Inga nya funktioner alls. Skärpning Entraction!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...