Gå till innehåll

Har någon fått ut pengar från Ft som cashat ut efter fredag?


Mysmacke

Recommended Posts

yes samma här.. valde att chasha ut till kontot direkt istället. fick det godkänt samma sekund typ. Väntar på pengarna nu bara, kommer väl nästa vecka.

 

Det är väl alternativet att göra,att casha ut till sitt konto,men man vill ha dom på MB istället,men men..Tack för svaret iallfall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 151
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Full Tilt är de värsta (största) skojarna som finns just nu. Det har kastat ut mig och stulit en betydlig summa pengar från mig.

 

Om någon vet var dessa människor har sina kontor så skulle jag uppskatta info om detta. Jag är villig och längtar till att få hämnas från oss alla. Jag vill inget hellre. Finns inga människor (läs alla Full Tilt representanter), som jag hatar och någonsin har hatat mer än dessa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Fortfarande ingenting till Neteller och de flesta andra verkar inte få ut nåt den vägen, minimum 2-3veckor på dom som fått nåt och verkar bara vara småuttag isåfall, annars får man inte ut nåt alls. Rekommenderar ingen att ta ut till neteller.

 

Går dessutom inte att stoppa uttaget och ta banktransfer istället som är det enda sättet att få ut pengar just nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att inse att pengarna är borta, förtroendet är noll och varit länge.

 

HAR SETT DE RÖDA FLAGGORNA LÄNGE MEN VAD HJÄLPER DET, 1 MÅNAD OCH DE VÄGRAT BETALA UT.

 

Gillar inte kommentarer som "det ordnar sig" "alla kommer få sina pengar" osv.

 

Kanske hänt nåt idag, inte läst nåt, men chans att få nåt nu borde ligga på promillenivå.

 

ändå småsummor för min del jämfört med de som haft ($300 000) eller liknande och aldrig nånsin läst på nåt forum. Limiterade till 2500 uttag/vecka i månader.

 

Tycker seriöst synd om de mest godtrogna som haft i princip allt de äger inne på FTP.

 

Detta drabbar poker på alla nivåer och det är väl ändå det värsta?

 

Hoppas inte fulltilt överlever detta trots möjlig egen vinning. Dom är inte värda det.

 

Känns som poker sjunkit i status till typ 1920 talet eller nåt.

 

 

Mvh avdankad spelare som funderar på lägga ner helt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ut 1k $ 26e juni via Local Bank Transfer och sitter fortfarande och väntar på pengarna, uttaget godkändes osv men går ju inte få NÅGON information alls om vad som kommer att hända, kommer man få pengarna eller inte? Känns ju så ruskigt tråkigt när det här var i princip ALLA pengar jag hade denna månaden, har fan inte en aning om vad jag ska göra, har aldrig haft problem efter black friday men känns sådär att jag sidan lades ner 29e juni och nu sitter jag här pank och undrar om jag får ut mina pengar eller inte...

 

Går ju inte heller få tag i någon representant från full tilt så jag undrar lite här om vad ni tror ? Dröjer det 10-15 dagar innan jag kommer se dessa pengar eller är det helt kört?

 

 

/ dead2tilt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog ut 1k $ 26e juni via Local Bank Transfer och sitter fortfarande och väntar på pengarna, uttaget godkändes osv men går ju inte få NÅGON information alls om vad som kommer att hända, kommer man få pengarna eller inte? Känns ju så ruskigt tråkigt när det här var i princip ALLA pengar jag hade denna månaden, har fan inte en aning om vad jag ska göra, har aldrig haft problem efter black friday men känns sådär att jag sidan lades ner 29e juni och nu sitter jag här pank och undrar om jag får ut mina pengar eller inte...

 

Går ju inte heller få tag i någon representant från full tilt så jag undrar lite här om vad ni tror ? Dröjer det 10-15 dagar innan jag kommer se dessa pengar eller är det helt kört?

 

 

/ dead2tilt

 

 

Tror inte det är helt kört, du använde rätt metod och några dagar innan så om pengarna lämnat fulltilts kontroll borde du få dom. Vet dock inte hur mkt deras insta-godkännande av uttag var värt vid tidpunkten eller om det kan avbrytas på nåt sätt.

 

Annars så borde de komma inom en vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också en känsla av att pengarna troligtvis kommer komma in med men jag förstår inte vart uttalanden från ansvariga på FTP är?

 

Sedan att man ska behöva vänta 10-15 dagar för en insättning är faktiskt för jävligt, det är fan stålar jag hade behövt, guling som man är så att säga...

 

Men förhoppningsvis kommer pengarna snart in, är lite nervös menmen.

 

Tack för svaret

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är ett automatiskt meddelande från Full Tilt Poker.

 

ID för spelaren: Myrchen

Datum och tid: 2011-06-23 14:09:48

Överföringsnummer: 08719FE1

Betalningsmetod: Local Bank Transfer

Belopp: $3243.00 (USD)

 

Status: GODKÄNT

 

Uttaget har godkänts.

 

Pengar som överförs via e-plånbok bör finnas på ditt konto omedelbart. Det kan dröja upp till 10 - 15 arbetsdagar innan uttag via banköverföring krediteras till ditt bankkonto.

 

Leveranstiden för checkuttag varierar beroende på leveransmetoden och destinationen. Checkar som skickas till det kontinentala USA bör anlända inom 15 arbetsdagar via post. Leveranstiden internationellt varierar.

 

Tack för att du spelar på Full Tilt Poker.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gjorde detta uttag den 26e Juni och fick som ni ser godkännt och allt..

Men still no money.

Någon som fått ut pengar eller tror något?

Tacksam för svar.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här är ett automatiskt meddelande från Full Tilt Poker.

 

ID för spelaren: Myrchen

Datum och tid: 2011-06-23 14:09:48

Överföringsnummer: 08719FE1

Betalningsmetod: Local Bank Transfer

Belopp: $3243.00 (USD)

 

Status: GODKÄNT

 

Uttaget har godkänts.

 

Pengar som överförs via e-plånbok bör finnas på ditt konto omedelbart. Det kan dröja upp till 10 - 15 arbetsdagar innan uttag via banköverföring krediteras till ditt bankkonto.

 

Leveranstiden för checkuttag varierar beroende på leveransmetoden och destinationen. Checkar som skickas till det kontinentala USA bör anlända inom 15 arbetsdagar via post. Leveranstiden internationellt varierar.

 

Tack för att du spelar på Full Tilt Poker.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gjorde detta uttag den 26e Juni och fick som ni ser godkännt och allt..

Men still no money.

Någon som fått ut pengar eller tror något?

Tacksam för svar.. :)

 

Som jag förstått det så får dom inte lov att betala ut pengar. Nedan svar fick jag från supporten:

 

Hello Jimmy,

 

As you have heard, the Alderney Gaming Control Commission (AGCC) has suspended Full Tilt Poker?s license with immediate effect, subject to a formal hearing late July.

 

Full Tilt is in ongoing discussions with the AGCC with the aim of rectifying the situation as soon as possible, therefore re-enabling real money play on the site.

 

Unfortunately, until this is resolved Full Tilt Poker is unable to facilitate any play, and this includes deposits and withdrawals.

 

Full Tilt Poker are deeply sorry for this inconvenience and will update you as and when there is further information available.

 

Regards,

 

Elaine

Full Tilt Poker Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...