Gå till innehåll

cake nätverk


jappen

Recommended Posts

Hej.

 

Vill bara varna för cake poker. satte in pengar och spelade(vann lite) men iom de flesta turrar har 1h efter anmälan + rebay, ville jag ta ut pengarna.

satt in pengar via mooneybookers och tog ut pengar via dom. gjorde min req den 4/4 men har inte fått några pengar ännu. det enda supporten säger är att dom ligger efter.....

på stars tog det 1min att få pengarna.

 

mvh

janne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Vill bara varna för cake poker. satte in pengar och spelade(vann lite) men iom de flesta turrar har 1h efter anmälan + rebay, ville jag ta ut pengarna.

satt in pengar via mooneybookers och tog ut pengar via dom. gjorde min req den 4/4 men har inte fått några pengar ännu. det enda supporten säger är att dom ligger efter.....

på stars tog det 1min att få pengarna.

 

mvh

janne

 

Det tar lång tid, nästan 2 veckor för att få in dom på moneybookers

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när jag tog ut på pengar på stars till mooneybooker tog det mindre än 5 minuter. jag har varit i kontakt med supporten och de beklagar att det tar tid men de ligger efter.

iden m MB är att man sätter in pengar via dom och då tar det 1min och det skall det göra när när man tar ut penger, till samma konto...

 

det är min åsikt att akta sig för cake

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Appropå ämnet så verkar det vara fler som har problem att få ut pengar från Cake-skin

 

http://pokerforum.nu/forum/1602561-post52.html

 

Min första tanke är att Cake är ett av dom nätverken som tillåter amerikanska spelare men som inte ingick i tillslaget på Black friday. Kanske har något med det att göra, att Cake, Merge och Everleaf står på tur att få känna på Unken Sam's vrede.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej, cashade ut från stars idag och det tog mindre än 5m.

 

någon som vet vart man kan anmäla en site, spel igån på cake men de betalar inte ut pengar.

 

 

mvh

 

Anmäl dom jävlarna hos polisen vettja!

 

Eller så gör du som alla andra och väntar in pengarna. Säger support att det är mycket köer på utbetalningar så får du väl helt enkelt finna det i att det faktiskt är det. Man kan ju anta att det kommit en stor anstormning av cashouts på dessa siter som än så länge inte blivit raidade av fbi, och främst då av amerikaner, men även en massa panik-uttag från oroliga själar likt dig själv.

 

Anmäla wtf?! Läser du igenom det finstilta du godkände när du signade upp till siten så kan dom väl i princip skita fullständigt i att betala ut dina pengar om dom nu skulle vilja göra det, så någon anmälning till någon obskyr myndighet lär du inte ha något för. Skärp till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anmäl dom jävlarna hos polisen vettja!

 

Eller så gör du som alla andra och väntar in pengarna. Säger support att det är mycket köer på utbetalningar så får du väl helt enkelt finna det i att det faktiskt är det. Man kan ju anta att det kommit en stor anstormning av cashouts på dessa siter som än så länge inte blivit raidade av fbi, och främst då av amerikaner, men även en massa panik-uttag från oroliga själar likt dig själv.

 

Anmäla wtf?! Läser du igenom det finstilta du godkände när du signade upp till siten så kan dom väl i princip skita fullständigt i att betala ut dina pengar om dom nu skulle vilja göra det, så någon anmälning till någon obskyr myndighet lär du inte ha något för. Skärp till dig.

 

På tal om det. Är det någon som verkligen har läst allt det som står på någon poker sida innan man registrerat sig och satt in pengar? tror fan inte det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anmäl dom jävlarna hos polisen vettja!

 

Eller så gör du som alla andra och väntar in pengarna. Säger support att det är mycket köer på utbetalningar så får du väl helt enkelt finna det i att det faktiskt är det. Man kan ju anta att det kommit en stor anstormning av cashouts på dessa siter som än så länge inte blivit raidade av fbi, och främst då av amerikaner, men även en massa panik-uttag från oroliga själar likt dig själv.

 

Anmäla wtf?! Läser du igenom det finstilta du godkände när du signade upp till siten så kan dom väl i princip skita fullständigt i att betala ut dina pengar om dom nu skulle vilja göra det, så någon anmälning till någon obskyr myndighet lär du inte ha något för. Skärp till dig.

 

 

 

vänta!!!

jag gjorde uttaget den 4/4 dvs över 2 veckor sedan. via MB skall det gå snabbare.

oavsätt vad som står i finstilta borde dom tänka över hur dom aggerar och reppar sig utåt.

ville bara föra folk uppmärksamma på nätverket.

 

inser att pengarna är lika mkt körda som att få in det pre m 72of vs AA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På tal om det. Är det någon som verkligen har läst allt det som står på någon poker sida innan man registrerat sig och satt in pengar? tror fan inte det

 

Jag har, och jag har även hittat endel smått skrämmande paragrafer i dessa texter. Jag har ju alltid satt in pengar ändå, men jag är inte så naiv så jag tror att mina pengar är safe på random pokersite, men anser att det är värt den risken.

 

Jag sitter dock aldrig överullad på pokersiter längre utan justerar mitt saldo till 20-25BI nån gång i veckan, då pengarna har större potential på andra konton om man säger så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag satte in via huvduskinnet dvs cakepoker.

inget stort utag: $200

 

när jag mailar supporten, kommer bara ett automat svar:

Hello Jan,

 

Thank you for your email. Our apologies once again we do hope to have your cashout processed soon.

 

Please let us know if we can be of further assistance.

 

Kind Regards,

Sean

CakePoker Support

 

 

:evil:

bara att inse pengarna hamnar på förlustkonto, som en dålig syn på river(det har ju hänt förr) :-D . trodde dom var seriösa men...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag satte in via huvduskinnet dvs cakepoker.

inget stort utag: $200

 

när jag mailar supporten, kommer bara ett automat svar:

Hello Jan,

 

Thank you for your email. Our apologies once again we do hope to have your cashout processed soon.

 

Please let us know if we can be of further assistance.

 

Kind Regards,

Sean

CakePoker Support

 

 

:evil:

bara att inse pengarna hamnar på förlustkonto, som en dålig syn på river(det har ju hänt förr) :-D . trodde dom var seriösa men...

 

Tror faktiskt att du kommer få dina pengar inom kort, skulle bli väldigt förvånad annars.

 

Jag hade 2.5k där igår men lyckades tilta bort det på HU PLO så jag gulade kontot så det är ju en liten klen tröst för min del iaf att det tar en jävla tid med uttaget... :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kom pengarna in på moneybooker kontot. Hade slutat hoppas att få pengarna.

tog lång tid men kanske lite snabb i omdömet.

dock tycker jag fortfarande att anv av MB, om man satt in pengar via ett konto och tar ut, borde gå snabbt = automatiskt(vid små summor)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej, såg ganska negativa omdömen här ang. cake, merge och everleaf nätverket, är det verkligen en risk att spela på så här "små" nätverk? Jag är verkligen förtjust i små och simpla nätverk (skins). Nu blev jag plötsligt lite rädd för att stoppa in mina pengar på dom, finns det oseriösa samarbetspartner på dessa nätverk? Kan dom verkligen låsa pengarna om dom vill det? Blir inte klok på att läsa deras villkor och regler, har ett exempel här: http://rufusbet.com/tabid/324/Default.aspx

 

Säkert att stoppa in pengarna där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...