Gå till innehåll

Varför kan ingen förklara?


E.H.

Recommended Posts

Jag har delatagit i två turneringar med hög insats för mig. Dels 100 dollar och dels i PokerDM. På ena bordet är jag allin med K10 på bordet Kxx mot 1010. Jag är 100% säker att det skall komma en 10 vilket det också gör. Jag har spelat ubertight som vanligt. Sekuderna sedan så är jag allin i pokerDM med QQ mot 1010. Jag är 100% säker att det skall komma en 10:a. Vi vet alla vad som kommer. Man skriver nh till han med 1010 i chatten. Detta är pokerDM med 500 i insats. Ändå vill han vara allin med 20%. En vill vara allin med 1 out.

 

Jag är 100% säker att jag kommer att förloira mot en 1-outer och 2-outer i samma minut. Idioterna och GTO-spelara på PF kommer att skriva att jag blev utspelad. Varför kan igen på ett helt jävla forum förklara vad jag gör för fel? I princip varje hand är det 1-4 outs. Man spelar inte en hand mot varandra men när ubertight weak bettar då jävlar. Hur gör GTO-svinen som aldrig förlorar? Jag måste folda lägen där den andre har 1-out och 2-out. Dom bettar med sina långskott och träffar. Jag kan lägga ut händerna och bevisa att jag kom att förlora alla 1-4 outs de närmaste 10 åren i slutskederna av turerigar. Jag kan också bevisa att igen kommer att be om ursäkt för deras absurda utdragingar.

 

PS! Jag har alltid fått höra att nivån på turnerigen har med saken att göra. Nu är det 500 kr i insats och han vill vara allin med 1010 mot QQ. Han foldar andra händer men när han har 20% då jävlar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du att du inte vill stoppa in pre med QQ mot 1010? Du fattar väl att du inte gör fel, du har bara otur. Sen tycker jag också att det är sinnessjukt att du kan vara 100% på något som inte hänt ännu, där finns det stora pengar att tjäna för dig, ett tips från mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad du behöver göra är att lära dig spela GTO. På det sättet kan du inte förlora. Dessutom kommer du slippa bli utdragen av 10 or. Man måste folda 10 or mot en GTO-spelare. Det vet alla. Det är allmänt känt.

 

Du känner väl till att du kan få 10 gratislektioner i GTO? Ett erbjudande värt nästan 50 000 SEK!

 

Hur det ska gå till? Jo, pokerforum.nu kommer under våren lotta ut några coachingpaket med Slaktavfall, sveriges i särklass mest gulliga coach. Under mer än 7.5h (10 sessioner) kommer världens vassaste GTO-artist lära dig grundtänket för vinnande poker på högre nivåer. I paketet ingår självklart en genomgång av dina HHs och en kraftig justering av ditt spel. Du kommer få frekvensfördelningstabeller, kurvor och riktlinjer som du måste följa slaviskt. Om det visar sig att du efter 10 sessioner klarar av att hålla rätt nyckeltal under en längre period kommer vi erbjuda dig en bankrulle för spel strax under näsblodsnivå. Allt vi kräver i gengäld är 50% av dina vinster.

 

Vad behöver du göra för att vinna coachingpaketet? Allt du behöver göra är att formulera en motivering till varför just du och ingen annan ska vinna miljoner på poker. Vad är det som ger just dig rättigheten att kunna försörja dig på andra människors misstag och dumhet? Varför ska just du ha möjlighet att göra "lätta" pengar när miljoner andra gör sitt yttersta varje dag och ändå misslyckas?

 

Skicka din motivering i ett pm till Lapproffe tillsammans med kontaktuppgifter där vi kan nå dig.

 

mvh

 

Slaktavfall

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter kul slaktis...

 

Tycker du ska köra den där coach dealen även om den var menad som ett skämt.

 

Vad behöver du göra för att vinna coachingpaketet? Allt du behöver göra är att formulera en motivering till varför just du och ingen annan ska vinna miljoner på poker. Vad är det som ger just dig rättigheten att kunna försörja dig på andra människors misstag och dumhet? Varför ska just du ha möjlighet att göra "lätta" pengar när miljoner andra gör sitt yttersta varje dag och ändå misslyckas?

 

Skicka din motivering i ett pm till Lapproffe tillsammans med kontaktuppgifter där vi kan nå dig.

 

mvh

 

Slaktavfall

 

bara o motivera så har du slaktis på knäna sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja se bevis på att du förlorar varenda gång som du blir all in. Du förstår väl att du inte vinner 100% av gångerna om du inte har 100% kynikos? Med 16% roi över 1736 sng/mtt lär du inte vara så otursdrabbad som du vill ge sken av.

 

Han har kanske tur i kärlek :roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja se bevis på att du förlorar varenda gång som du blir all in. Du förstår väl att du inte vinner 100% av gångerna om du inte har 100% kynikos? Med 16% roi över 1736 sng/mtt lär du inte vara så otursdrabbad som du vill ge sken av.

 

Har jag missat något? Var står det om EHs roi?

 

Och haha du lär få fråga om hans HHs 200 gånger till innan han förklarar att HM kraschat och att hela databasen försvunnit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...