Gå till innehåll

Ditt värsta bad beat?


Gisla

Recommended Posts

Jag åkte precis ut ur DM på Svenska spel.

 

Satt med par i ess på HJ, hade precis förlorat en stor pott och det fanns chans att folk skulle se en höjning som vagare pga ev steaming, höjer till 4xbb.

 

Får syn från CO och BU. Träffar triss i ess på en i övrigt torr flopp (E-8-2 rainbow) och bestämmer mig för att check/syna för att gå aggressivt på turn och river. Sagt och gjort, får med mig båda till rivern där 2an parar. Sitter nu på kåk med ess över 2or. Höjer starkt varpå CO 3-bettar all-in, BU foldar och jag synar för alla mina marker. CO visar fyrtal och jag är ute.

 

Tidigare idag i ett CG fick jag en all-in mot mig på floppen där jag träffat toppset med damer. Jag synar och får se att min motståndare träffat ett lägre set (6or). Turn kommer 6 och han tar hem potten med fyrtal i 6or.

 

Det är nog mina värsta bad beats, vad har ni varit med om?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Spelade en turnering på PKR och en kille vid mitt bord gick all in som han ofta gjorde bara för att alla andra var så fega och lade sig direkt, jag hade par i damer därför gick jag all in och han hade ett ess och en dam, då händer det ofattbara! DET KOMMER UPP 3 ESS DIREKT PÅ FLOPPEN SÅ ATT HAN FÅR 4 KORT!

 

Då jäklar blev jag förbannad.:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en turnering på PKR och en kille vid mitt bord gick all in som han ofta gjorde bara för att alla andra var så fega och lade sig direkt, jag hade par i damer därför gick jag all in och han hade ett ess och en dam, då händer det ofattbara! DET KOMMER UPP 3 ESS DIREKT PÅ FLOPPEN SÅ ATT HAN FÅR 4 KORT!

 

Då jäklar blev jag förbannad.:evil:

 

Sickt.............

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värsta bad beat?

 

Förmodligen när jag floppade topp-kåk tre gånger inom tio minuter och förlorade alla tre. Två gånger mot fyrtal och en gång mot runner-runner färgstege.

 

Jag var inte ens upprörd, det var så underligt att jag bara kunde skratta....

 

Jag menar, vafan? det är ju JAG som ska dra ut folk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...