Gå till innehåll

Problem med utbetalning från Pokerloco?


Matiros

Recommended Posts

Hej,

 

Jag har nu försökt få tag i supporten för Pokerloco i flera veckor men utan framgång för att få ut pengarna jag har kvar där. Jag har nyligen bytt visakort och kan inte ta ut pengarna(eller spela heller för den delen) Är det någon som har erfarenhet av samma problem?

 

Finns det något annat sätt att komma i kontakt med dom?

 

Kan man kontakta Ongame på något sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade där för ett par år sedan, hade aldrig några problem med utbetalningar, bonusar eller liknande.

 

Har dom inte kvar livechatten?

 

Sen har jag för mig att du kan ta ut pengar till ditt förra visa även att du bytt.

Tror kortet är kopplat till ditt konto även om det gått ut, så pengarna kommer fram iaf. Om du inte bytt bank vill säga. Kolla med din bank

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Livechatten finns kvar men den är alltid offline. Det enda som skiljer det nya kortet från det gamla är giltighetstiden(det gamla gick sönder och bröts itu). Det blir nåt tekniskt fel när jag försöker ta ut pengar och det går varken med bankuttag, till Neteller eller till VISA. Varför vet jag inte. Jag får väl vänta och se helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...