Gå till innehåll

Skicka in ID!


dysent

Recommended Posts

Hej!

 

Jag har haft mycket problem med FTP och jag orkar inte längre skicka in massa saker till dom. Jag söker nu en pokersida där jag kan fylla på pengar på mitt konto enkelt med mitt VISA kort och jag vill också kunna ta ut pengar smidigt och enkelt direkt till mitt VISA kort utan att behöva skicka in en massa uppgifter.

 

Finns det någon sida som den jag söker som har ett bra utbud av poker??

 

Tack!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Jag har haft mycket problem med FTP och jag orkar inte längre skicka in massa saker till dom. Jag söker nu en pokersida där jag kan fylla på pengar på mitt konto enkelt med mitt VISA kort och jag vill också kunna ta ut pengar smidigt och enkelt direkt till mitt VISA kort utan att behöva skicka in en massa uppgifter.

 

Finns det någon sida som den jag söker som har ett bra utbud av poker??

 

Tack!!

 

Pokerstars: Har jag aldrig skickat in något.

Unibet: Där behöver du bara skicka in en gång sen är det klart.

SVS: Kanske inte det bästa utbudet men skön sida med många fiskar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok tack, vet du hur det funkar på titanpoker? Om man behöver skicka in nånting där. På FTP var det hur rörigt som helst att få ut sina pengar, och jag orkar inte gå igenom det igen. Vill verkligen veta säkert vilken sida som passar mina krav :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Unibet: Där behöver du bara skicka in en gång sen är det klart.

Han frågar efter något ställe där man slipper skicka in grejer och du föreslår en som du vet man behöver skicka in grejer. Jobbar du på unibet eller?

Jag har dessutom behövt skicka in samma uppgifter vid två tillfällen (något år emellan) där. Deras support är riktigt riktigt dålig, även i jämförelse med andra pokersidor så det känns exponentiellt mkt jobbigare att skicka in uppgifter till dem eftersom man måste vänta ett par dagar på svar för att de sedan helt random kan underkänna något dokument trots att det uppfyller alla deras villkor. Båda gångerna har det tagit mer än en månad från initierat uttag tills jag fått mina pengar.

 

Pokerstars och svs är nog däremot bra kandidater om man bara är intresserad av att det ska gå snabbt och enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han frågar efter något ställe där man slipper skicka in grejer och du föreslår en som du vet man behöver skicka in grejer. Jobbar du på unibet eller?

Jag har dessutom behövt skicka in samma uppgifter vid två tillfällen (något år emellan) där. Deras support är riktigt riktigt dålig, även i jämförelse med andra pokersidor så det känns exponentiellt mkt jobbigare att skicka in uppgifter till dem eftersom man måste vänta ett par dagar på svar för att de sedan helt random kan underkänna något dokument trots att det uppfyller alla deras villkor. Båda gångerna har det tagit mer än en månad från initierat uttag tills jag fått mina pengar.

 

Pokerstars och svs är nog däremot bra kandidater om man bara är intresserad av att det ska gå snabbt och enkelt.

 

 

Tackar, precis ett sånt svar jag letade efter. Tror att jag provar Pokerstars! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte behövt skicka in ngt till någon site heller.. (pokerstars, ftp och fler)

går alldeles utmärkt att ta ut direkt till visa om det satts in med samma kort.

 

värre om du tex. satt in med neteller eller annan e-book eller vad man kallar det och sen vill ta ut till ditt visa eller bank wire.. då kommer dom kräva id.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har tagit ut pengar ifrån:

 

PartyPoker

Pokerstars

Everest

24h poker

Absolute poker

William hill poker

Titan poker

 

Samt några andra mindre skins som jag inte kommer ihåg namnen på.

Jag har aldrig varit tvungen att skicka in några papper.

 

Fyller du i alla uppgifter korrekt och gör som dom skriver när du ska ta ut pengar bör det inte vara något problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...