Gå till innehåll

Månadsresultat Mars 2011


johanhall

Recommended Posts

  • Svars 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hade du ngt enkelt lösen, använde typ din hotmail som mail, eller någon trojan eller wtf gjorde att du blev hackad?

 

Använder gmail och de utgick från det tror jag. Riktigt sjukt dock att moneybookers tillåter att man först kör en password retrieval, ändrar primary mail och sedan för över så gott som alla pengar inom loppet av några minuter. Känns som systemet borde varna där och frysa kontot.

 

Samma sak med betsson.

 

Men men, inte mycket att göra åt saken. Både MB och Betsson verkar ganska handlingsförlamade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Använder gmail och de utgick från det tror jag. Riktigt sjukt dock att moneybookers tillåter att man först kör en password retrieval, ändrar primary mail och sedan för över så gott som alla pengar inom loppet av några minuter. Känns som systemet borde varna där och frysa kontot.

 

Samma sak med betsson.

 

Men men, inte mycket att göra åt saken. Både MB och Betsson verkar ganska handlingsförlamade.

 

typ samma sak hände för mig denna månad! hotmail hackat, paypal + betsson. det skumma är att de inte förde över pengar via paypal, utan direkt frånmitt visa till betsson. hur de fick alla uppgifter vet jag inte... sjukt surt iaf :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

typ samma sak hände för mig denna månad! hotmail hackat, paypal + betsson. det skumma är att de inte förde över pengar via paypal, utan direkt frånmitt visa till betsson. hur de fick alla uppgifter vet jag inte... sjukt surt iaf :(

 

Trist sådant. Hur sköter paypal det?

 

En fråga till alla som använder MB: Om ni tar retrieve password, behöver ni då bara skriva in födelsedatum för att få ändra lösenord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist sådant. Hur sköter paypal det?

 

En fråga till alla som använder MB: Om ni tar retrieve password, behöver ni då bara skriva in födelsedatum för att få ändra lösenord?

 

Jag var tvungen att skriva in de 4 sista siffrorna av ett kortnummer jag tidigare depositat med. Och födelsedatum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skulle slutat efter 44k händer.

Nä, då hade jag ju börjat april med ett hål istället :)

955 spelade s'n'g. Ett ROI på 6.8% trots ett rejält ras sista veckan. Får vara nöjd.

 

Siktar på 1 000 spelade i april.

Snyggt Valter! Hejar på dig!

Den enda jag tycker om minsta lilla här inne är Poddna.

Kärlek. Mer.

+150k händer iaf

Bra volym imo :)

Fyfan för poker, har aldrig blivit så mycket utdragen eller spelat så dåligt som denna månad. Hittade lillplusset på 28kkr på 24k händer tillslut på svs 5/10.

Ban

Okocha, din Graf ser omahaig ut. Lika bra att byta spel?

Mja, största nerswingen i bb är väl runt 1300 så har inte swingat så jävla mycket trots att jag typ slått rekord i stora sjuka potter :) omaha är för farligt för mig iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist sådant. Hur sköter paypal det?

 

En fråga till alla som använder MB: Om ni tar retrieve password, behöver ni då bara skriva in födelsedatum för att få ändra lösenord?

 

Väldigt tråkigt det som hänt. Förstår dock inte att folk inte tar bättre säkerhetsåtgärder år 2011 då det faktiskt finns en hel del verktyg. En bra ände att börja i är tex denna:

token-photo.jpg

 

 

OnT: -€8,4k

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som är extra vidrigt när sånt här händer är att det är omöjligt att få tag i support, ska gärna ta minst 48h att få svar.

 

edit: utöver de 1458 SEK jag vann så vann jag även ett paket via en såndär coinflipsat till GSOP Sevilla och jo jag felregistrerade.

 

48h? Vilken lyx. Det tog MB 8 dagar att svara på mitt senaste mail och då fick jag inte ens svar på mina frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...