Gå till innehåll

EMOP Lissabon IMORGON!!!!


SweCard

Recommended Posts

Du verkar vara väldigt snarstucken, men jag håller med att tiderna bör framgå annars var tanken att intresserade mailar mig:-)

 

Information om resan

 

Utresa onsdag 23 mars 19.05 med TAP Air Portugal (TP513) ankomst Lissabon 22.30 lokaltid

Hemresa söndag 27 mars 09.00 med TAP Air Portugal (TP510) ankomst Arlanda 14.20 lokaltid

 

 

Vid utresan öppnar incheckningen på Terminal 5 17.05 incheckning måste ske senast 18.00.

 

Övrigt:

Direktflyg t.o.r Arlanda - Lissabon. Handbagage samt Bagage på 20 kg ingår.

Busstransfer till flygplatsen hotellet.

Boende inkl. frukost på hotell Amazonia Estoril**** i 5 nätter. http://www.amazoniahoteis.com/estoril

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Njae men med tanke på rubriken så är det ju trots allt bara hotell och flyg till portugal som ingår. Vilket inte har ett dugg med EMOP att göra förutom att det spelas just där under den tiden. Hitta bättre tillfällen att dryga dig.

 

Hej!

 

Har flygbiljett och boende på sjysst hotell med avresa imorgon säljes mycket billigt då jag inte kan åka själv. Priset är 2500 kr exkl. namnbyte istället för 8650 kr.

KB

 

Om du hade orkat googla så hade du sett att inköpet är €1100 så att TS skulle sälja ett paket som är värt < €1100 inkl. flyg+hotell borde svara på din fråga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...