Gå till innehåll

EMOP Lissabon


bjoelle

Recommended Posts

Jo, lite va?

 

Jag är naturligtvis Kung Bjoelle af Hultsfred, men jag är inte kingbjolle, även om jag vet vem det är.

 

Jag ska dit för att vinna, skulle det hända att man bustar så tar jag gärna några öl med forumiter :-)

 

fejkedit: Är nog mer juicemänniska, om det blandas obv

 

En screwdriver för att fira din 2a plats går ju alltid? jag bjuder obv med 1a prispengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt säker på att FriSoren ska dit. han är dock varken trevlig eller otrevlig. Han bara är...

Död i blicken och apatiskt stirrande ut i evigheten? Så jag vet vad jag ska kolla efter ;)

 

Jag spelar och jag älskar öl. Föredrar den serverad kall i sällskap med andra människor.
Ser ni en drömmande, lång snubbe med ovårdat hår och brillor så är det bara att säga godagens. Lär sitta och hänga med en fet stack efter dag ett.

 

Öl är gott.

 

Släng iväg ett Pm under veckan bara :) Jag är annars rätt lättfunnen då avatarbilden säger en del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt säker på att FriSoren ska dit. han är dock varken trevlig eller otrevlig. Han bara är...

 

Fel. Tror jag ska gå efter att vara en otrevlig jävel för en gångs skull. Inte där så lång tid dock. Kommer dag 1b och åker hem finaldagen. Räknar kallt med att busta fort, skaffa så många fiender som möjligt går och torska hela bankrullen, dock självklart med en öl i handen så ses där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...