Gå till innehåll

svs microlowstakes dagbokN


lolen

Recommended Posts

Mainstreamar en dagbok då jag itne har något vettigare för mig kl 2 en fredag (dricka öl????)

 

Kan vara kul att få lite kommetarer angående händer osv, tror också att det är ett bra sätt att hålla lite bättre track på egna resultat mm.m.m.m.

 

Jag är 20 år grindar svs lowstakes (inte alls micro????) 1/2 och 2/4 och även en del på andra boss sajter där jag spelar NL 50 för de mesta.

 

Efter gynmasiet grinda jag jobb 9-17, åkte iväg till asien i 4 månader kom hem och pallade inte ställa tillbaka mig till att gå upp kl7 på morgonen och komma hem 7 på kvällen. Har tidigare endast spelat poker då och då men efter att varit ledig från jobb å grindat en hel del upptäckte jag att jag tjänar lika bra på poker som jobb å har nu gått till poker på heltid. Utgifterna är itne jätte stora heller, hyra plus mat plus pilsner (tisdagspilsner är alltmer vanlig nuförtiden för att orka grinden).

 

Är för tillfälleeet helt slut i hjärnan så det här inlägget kommer säkert att locka många läsare osv elller inte plus wall of text så det blir säkert kul med en fortsättning på denna!!!

 

imorgon är en pokerfri dag = arsenal-man utd och hockeyslutspel hela dagen samt öl med kompisar :D

 

nej men serr nu ffs vi gör ett försök kom igen presentera er själva och ställ lite frågor :D:S :)

 

 

är btw helt y på PF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
×
×
  • Skapa nytt...