Gå till innehåll

Scammad av opoker.com ???


Magic_

Recommended Posts

Notera frågetecknen i rubriken!

Opoker och paradise poker har gått samman idag, samma ägare till båda sidorna (sportingBet).

 

Saken är den att jag började spela på opoker i januari och i samband med första instättningen så fick man en bonus på 100€ 400€ eller 1500€ och man skulle ju så klart spela in ett antal FPPs för att låsa upp den.

Hade typ ett par timmars 8tabling kvar för att cleara bonusen, men nu helt plötsligt så har jag NOLL fpps och kan inte hitta någonting om bonusen.:shock:

 

Kanske inte fått ordning på allting efter transfern av alla konton och pengar, vad vet jag?

Kan ju omöjligt vara så att dem bara skippar det där med bonusar och allting och låsas som det regnar? Bästa är ju så klart att ringa supporten och fråga men orkar inte just nu. Inga fler härifrån som lirar/lirade på opoker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är nog så att du får glömma just den bonusen, men det kommer nog nån sorts insättningsbonus istället. Nån typ av "celebration" bonus men nog inte lika fin som 1500 euro om det var den du ville ha.

 

Alltså fyfan vilken misär... 86% av 1500€ bonusen hade jag clearat.

Det sjuka är väl att det står säkert någonting i det finstila i "avtalet" man skriver under för att spela på sidan, att dem inte har några skyldigheter osv mm.

 

Ska ringa supporten och höra imorgon, hoppas f*n att dem erbjuder telesupport på svenska.

 

skicka gärna pm med 50%rb på andra boss-skin med bra trafik (nl50-100€)

 

Inlägget varnat pga av rakebacktiggeri //Crappy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså fyfan vilken misär... 86% av 1500€ bonusen hade jag clearat.

Det sjuka är väl att det står säkert någonting i det finstila i "avtalet" man skriver under för att spela på sidan, att dem inte har några skyldigheter osv mm.

 

Ska ringa supporten och höra imorgon, hoppas f*n att dem erbjuder telesupport på svenska.

 

skicka gärna pm med 50%rb på andra boss-skin med bra trafik (nl50-100€)

Men skärpning, du hetsar upp dig, beklagar dig och skriver scam-rubriker innan du ens har varit i kontakt med sajten. Gråt inte över spilld mjölk när du inte har en aning om den är spilld ffs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom du verkar trött har du väl inte läst mailen eller infon på deras hemsida. Har du en pågående bonus måste du maila till dom efter flytten så hjälper de dig säkert. Självklart står du på 0 FPP när du "skapar ett nytt username" vid flytten, med lite sunt förnuft kan man räkna ut varför. Lycka till och hoppas det löser sig.

 

Bra rubrik BTW.. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom du verkar trött har du väl inte läst mailen eller infon på deras hemsida. Har du en pågående bonus måste du maila till dom efter flytten så hjälper de dig säkert. Självklart står du på 0 FPP när du "skapar ett nytt username" vid flytten, med lite sunt förnuft kan man räkna ut varför. Lycka till och hoppas det löser sig.

 

Bra rubrik BTW.. :roll:

 

menar det. använd sunt förnuft, sluta va en pajas, hör av dej (utan attityd) till supporten och be om att få någon slags deal pga att din andra dog ut. dom kommer garre ge rej ny deal. . . . . . . .. .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...