Gå till innehåll

Vilka sajter har dollar som valuta?


db_brante

Recommended Posts

ok glömde nämna att det måste vara gratis att få in pengarna på sitt svenska bankkonto även - vill slippa lite avgifter när jag cashar ut från EmpirePoker ;)

De enda jag känner till är Expekt och Multipoker, tror de är de enda.

 

Senast jag skulle casha ut från expekt till bankkonto ville dom ha 10$ av mig dom snåljåparna.

Dock kan man ju göra wiretransfer jättebilligt med neteller nu så det finns väl ingen anledning egentligen att välja sajter pga det.

Unibet har dock gratis till bankkonto tror jag. Men dom har ju snuskiga avgifter för att limpa in cash så det går väl på ett ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo men jag tror det kostar runt $12 eller mer per transaktion när man ska casha ut med neteller direkt till svensk bank. varför då inte göra det hela gratis :D

 

Du kommer INTE att kunna sätta in dina pengar på någon sajt och sedan direkt föra över dom till ditt svenska bankkonto - det kostar sajterna runt 5% i transaktionskostnader, så dom kommer att ruttna på dig om du inte spelar på sajten innan du låter dom agera mellanhand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo men jag tror det kostar runt $12 eller mer per transaktion när man ska casha ut med neteller direkt till svensk bank. varför då inte göra det hela gratis :D

 

Du kommer INTE att kunna sätta in dina pengar på någon sajt och sedan direkt föra över dom till ditt svenska bankkonto - det kostar sajterna runt 5% i transaktionskostnader, så dom kommer att ruttna på dig om du inte spelar på sajten innan du låter dom agera mellanhand.

 

Bet365 sätter tillbaka gratis på ditt konto via VISA/Mastercard. Ingen insättningsavgift, och nej det är inte sån där limit att uttaget måste vara mindre eller lika med insättningen.

 

EDIT: Däremot tror jag att jag missuppfattade ditt inlägg gruvligt. Det går inte "tvätta" om det är det som menas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...