Gå till innehåll

FTP - Uttag till visakort ej möjligt?


bossbaver

Recommended Posts

Hittar inte det som alternativ, går inte det? Hittar däremot mastercard, men det är ju inte samma sak... Eller är det "mastercard" som i "vilket betalkort som helst"?

 

Det går ju däremot att föra över pengar FRÅN visakort till FT... men inte till... eller?

 

Det brukar va tvärtom tycker jag att man inte kan ta ut till Mastercard men VISA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittar inte det som alternativ, går inte det? Hittar däremot mastercard, men det är ju inte samma sak... Eller är det "mastercard" som i "vilket betalkort som helst"?

 

Det går ju däremot att föra över pengar FRÅN visakort till FT... men inte till... eller?

 

På fulltilt fungerar det inte med visakort, jag tog ut direkt tilll bankkontot och det tog bara några dagar innan pengarna kom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På fulltilt fungerar det inte med visakort, jag tog ut direkt tilll bankkontot och det tog bara några dagar innan pengarna kom.

 

Hmm nu känner jag mig trög, men vad är skillnaden på bankkontot och visakortet? Att FT skickar pengarna via visa som sen skickar till bankkontot eller vadå?

 

såg att man var tvunget att ange en massa jobbiga uppgifter som iban o swiftcode osv för att lägga in till bankkontot, så jag gav upp... vart får jag tag i de siffrorna nån som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm nu känner jag mig trög, men vad är skillnaden på bankkontot och visakortet? Att FT skickar pengarna via visa som sen skickar till bankkontot eller vadå?

 

såg att man var tvunget att ange en massa jobbiga uppgifter som iban o swiftcode osv för att lägga in till bankkontot, så jag gav upp... vart får jag tag i de siffrorna nån som vet?

 

Du behöver bara fylla i uppgifterna 1 gång, sedan sparas dessa, och som sagt, du får pengarna fort. Uppgifterna får du från din bank. IBAN står för International Bank Account Number. Som sagt, kontakta banken så löser det sig det där lätt. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm nu känner jag mig trög, men vad är skillnaden på bankkontot och visakortet? Att FT skickar pengarna via visa som sen skickar till bankkontot eller vadå?

 

såg att man var tvunget att ange en massa jobbiga uppgifter som iban o swiftcode osv för att lägga in till bankkontot, så jag gav upp... vart får jag tag i de siffrorna nån som vet?

 

Sök på din bank och google, typ swift swedbank. Det är skitlätt har själv gjort det. Man kan sätta in med visakort men inte ta ut till det, jo visakortet kanske är kopplat till just det kontot men du kan inte ta ut på kortet. Utan ta direkt ut till banken istället för det är nog det lättaste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver bara fylla i uppgifterna 1 gång, sedan sparas dessa, och som sagt, du får pengarna fort. Uppgifterna får du från din bank. IBAN står för International Bank Account Number. Som sagt, kontakta banken så löser det sig det där lätt. :-)

 

Ahh ok får väl göra så... Tack för infon!

 

MEN, på http://www.fulltiltpoker.com/sv/withdrawal så finns ju visa-loggan som "övriga uttagsalternativ" längst ner på sidan. Så antingen har de en sjukt lat webmaster eller så har de jävligt otydlig information i klienten under uttagstjofräset...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ahh ok får väl göra så... Tack för infon!

 

MEN, på http://www.fulltiltpoker.com/sv/withdrawal så finns ju visa-loggan som "övriga uttagsalternativ" längst ner på sidan. Så antingen har de en sjukt lat webmaster eller så har de jävligt otydlig information i klienten under uttagstjofräset...

 

Tidigare kunde iaf jag ta ut med Visa men nu funkar det inte längre så troligtvis är det en lat webmaster.

 

Du hittare även IBAN etc när du loggar in på din internetbank. Kontoinformation eller liknande kommer inte riktigt ihåg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har också ett litet problem. Inte exakt samma men jag tar det här ändå.

 

Jag tar ut via visa-kort, men nu har jag blivit av med kortet, och fått ett nytt. När jag går in på uttag på full tilt, så är det (självklart) det gamla kortets kortnummer som står där. Jag hittar inte hur man istället skriver in det nya kortnumret. Är det någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...