Gå till innehåll

13/3 Medlemsturnering på Will Hill med $1 000 added och bounty


Recommended Posts

På söndag firar vi att veckan är slut genom att William Hill kastar in $1 000 extra i potten i en medlemsturnering! Dessutom finns det en lätthämtad bounty på forummoderatorn Crappy, som spelar under nicket "crappyto".

 

Information

Namn: PSE4

Tidpunkt: Söndag 13 mars kl 20:00 (19:00 lobbytid)

Inköp: $10+1

Adderat till potten: $1 000 (samt $25 i bounty på "crappyto")

Lösenord: Inget. Turneringen är låst till de som skapat konto via PFs och Poker.ses Will Hill-länkar.

 

Har du inget konto på Will Hill går det utmärkt att skapa ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde jag hade registrerat mig via en länk här, men det funkar inte att registrera sig så jag antar att mitt Will Hill-konto inte är kopplat till Poker.se. Finns det något sätt att fixa det på?

 

Hej,

 

Tyvärr går det inte om du inte är taggad under pokerforum eller poker.se länkar.

 

Skicka mig ditt nick så skall jag kolla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan vad smidig man är. Vid 7-rycket kommer man på att man inte har något att käka till middag och att kaffet, knäckebrödet och medicinen är slut. Är på väg att slänga på mig kläderna och dra ut och panikhandla när jag märker att jag stinker svett och gammal fylla. Äh skitsamma, hela det här ghettot luktar skit liksom. Vem bryr sig?

 

Väl på affären råkar jag förståss springa på föremålet för mina senaste raggningsförsök, typiskt. Jag har fan 3/4 inne och har inte varit så nära ligga på ett halvår.

 

Springer hem och lyckas halka på en isfläck så att påsen flyger all sin väg och förvandlar mina två semlor till semmelsoppa.

 

Loggar in på WillHill 1 minut försenad blöt om benen och med vrickad(?) handled för att efter blott 14 minuter plocka upp AA och bli inblandad i en stand off preflop mot vad som skulle visa sig vara KK. Självklart så drar KK ut och jag är nere på 130 marker. Strax efter följer en osannolik rusch med AK, KK och QQ inom loppet av typ 10 händer och jag är uppe över startstack igen.

 

Vad jag vill ha sagt i denna tråden som inte är min dagbok :oops: är att jag tror att det här är dolda kameran. Nyp mig i arslet någon snälla!

 

Och ge fan i crappy, vi har en dejt på finalbordet!

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska inte göra "favorit i repris" idag. Registrerade mig i god tid men kom inte på att det var turre förrän 21:45... :oops:
Skulle missa hälften av mina turrar utan kalender. Missar iofs en del iaf.

 

För övrigt skulle jag vilja se en dokumentär om Loud. So many questions, so few answers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-opsss sry Loud :(

 

Fyra bord på lappen blev för mycket :(

Fold blev pottbett, och lämnade mig med 140 kvar :) Vilket fick åka in det också mot fis settade Jacks

Lite konstig besizning är det snällaste som kan sägas. bettade 2314 eller liknade och lämnade 140 kvar :)

 

Dock han jag inte se vem det var, som blev den lycklige, det var iaf inte Valter, vilket känns skönt, dessutom klarade jag mig nog 47 min. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt skulle jag vilja se en dokumentär om Loud. So many questions, so few answers.

 

Nä, då skulle ja alla få reda på vilken fisk jag är:oops: . He's a complicated man but no one understands him .................................. :roll:

 

Mitt i all misär så var det ju i.a.f. skönt att det inte bara var min uppkoppling som strulade, jag var helt övertygad om det ett tag.

 

P.g.a. kabelhelvetet som blev avgrävt någonstans åkte jag ur konkurerande forums turre så nu får man väl sätta sitt hopp till en liknande rusch som tidigt i turren!

 

Puss!

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmm, grattis biskvi och alla andra som kom i pengarna. biskvi gick väl in som rätt stor chipleader om jag inte missminner mig. Själv fick man nöja sig med en 8'e plats men va fan, vad är väl en bal på slottet?

 

Nåja, tack PF, WH och motsåndarfisken :mrgreen: för en som vanligt trevlig turre!

 

Och till den jäveln som grävde av en fetingkabel någonstans ute i verkligheten och nästan orsakade en paneuropeisk hjärtsnurpsepidemi bland oss pokerspelare, jag har ögonen på dig ditt fanskap :twisted:

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en minst sagt överraskande andraplats. Har kombinerat dåligt spel med sjuka bad beats senaste veckorna så var skönt att äntligen få lite pengar. Riktigt komiskt med 4 spelare kvar. Jag har lyckats bygga upp 26k stack eller något sånt. Callar först jumbon med 6k stack med K4. Han slår mig med T9o. Sen plockar jag upp AJ och Valterego går all-in för 10k och jag callar. Han har KT som vinner. Kvar strax under 10k. Plockar upp KTo och pushar. Får call av TT och då passar det sig att vinna. Tar runt 10 all-ins innan han till slut får lämna på fjärde plats. Dröjer ett tag och Valterego pushar med AT och kan förstås inte folda med KK som håller och jag går in i heads up. Böljer framåt tillbaks men framför allt ökar biskvi sin stack. Plockar upp JTs och gör standardhöj och vips så pushar biskvi. Allt för shortstackad för att folda och vips är man ute mot hans 86 eller om det var 84. Varit lika stora stackar annars.

 

Tackar allt motstånd så mycket. Var en trevlig turnering men brukar ju vara det när man för en gångs skulle får en slant. Kanske kan detta vara början tillen bra period för min del.

 

Vilket nick hade du Loudmouth?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer resultatet från gårdagens forumturre på William Hill.

 

Vi tackar alla som deltog och gratulerar biskvi till fina $405.

 

Vi kör nästa omgång turrar igen den 14:e ($500 added) och 17:e april ($1000 added).

 

Vill du delta så öppnar du konto på WH Poker med vår forumspecifika kampanjkod: PSE600

 

Placering - Player - Total win

1 biskvi - $405.00

2 Fredr2010 - $270.00

3 TheValkyria- $168.75

4 balofisk - $128.25

5 ICliveCardz - $101.25

6 ShanBananen - $81.00

7 Neuroendocrine - $67.50

8 FecalFreddie - $54.00

9 Tullariz - $40.50

10 HellGinZ - $33.75

11 Nombal

12 Landizzen

13 krejm

14 Annette93

15 boricco77

16 MARlCRUS

17 fusian

18 LoudAndDrunk

19 ondila

20 MrRaJTo

21 Dunksprit

22 Pandemi

23 kelamera545454

24 JormMaja

25 olKIILeWH

26 preludedisco

27 gilzxx

28 jovisstmen

29 CMBellmanxxx

30 LolipopInDaHood

31 Crappyc

32 RunbyHills

33 5LitersDunken

34 yankab20

35 Blomssons

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...