Gå till innehåll

börja grinda sngs vart grinda?


SiiCards

Recommended Posts

Visserligen, men om du går för mycket back på själva spelet så blir ju inte slutresultatet särskilt lysande ändå kanske. Finns ju också en del psykologiska avigsidor med det. Vi har ju haft en dagbok här på PF av en riktig massgrinder (MaybePirog) som brukade vinna races genom att trycka in åtminstone 5-6000 games per månad. Men han verkade inte alltid tycka att det var så himla roligt att sitta och massmultitabla och oftast sluta med röda siffror på spelet.

 

Låter som en bra deal dock att ha 50% rb och dessutom kunna plocka pengar ur 3 olika race varje månad. Vad är det för sajt vi snackar om?

 

Röda siffror får man räkna med men när det är rakeback utbetalning så känns det bättre.

 

b2b 24h verkar ju lite halvkrig mot noiq så fina race. men letar man runt lite så går det ju alltid att hitta väldigt bra deals på de flesta nätverk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tanken med att lära mig SnGs för min del var att jag någon gång i framtiden vill börja turrar (vid sidan av CG). Jag gissar på att det kan vara rätt smart att lära sig SnGs först, så att om man någon gång hamnar på finalbordet så vet man vad man gör...vad tror ni? är det bättre att ge sig på MTTs direkt?

 

Om det är push/fold du vill spela i mtts så kör hårt :roll:

 

Edit: Skulle föredra att köra typ 2,20$ 180m regular om du vill träna inför MTTs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...