Gå till innehåll

Månadsresultat februari 2011


Mr_Tight

Recommended Posts

  • Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tre(3)dollar på Stars under februari. Iofs låg jag minus hela månaden (som mest c:a 500). Dom två sista dagarna ryckte jag upp mej lite och låg några hundra plus, sen hade jag gått i sömnen och spelat den 28:e och förlorat nästan allt.

Detta är bara CG´s Stars som jag spelar mycket sällan, bara c:a 1000 händer. Men, va fan, jag gick ju inte mínus iallafall.

PS: Jag har inte kollat SnG´s o MTT´s, inte heller dom andra sajterna, tyckte bara att detta var värt o nämna.:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rensade historiken typ 2-3 veckor in, var det eller sluta spela pokerz i princip, alternativt börja ljuga nGTO för fiktiv betryggande verklighetsuppfattning.

Så jag vet inte hur mycket back, men back, helt klart back.

 

Sämsta kortleken, med mycket god marginal, på sisådär 5 års mer och mindre seriös NLHE.

 

Mår inte ett dugg dåligt, så är väl lite av en brag. Mer eller mindre enbart sponsrat fisk också, så SvS-pyramiden mår bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stakes trillskan?

Lägre och lägre ju längre månaden gick. :-D Den varierade mellan 25/50:- och /5:- på svs. Har inga monstruösa resurser så den här typen av doomswitch sätter lite käppar hjulen.

 

Förövrigt gick jag nog back flest bb/100 på micro, så jävla lysande. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...