Gå till innehåll

$2000 Added från Betfair


Recommended Posts

Denna vecka kör Betfair två turneringar för medlemmarna på poker.se och Pokerforum.nu, med start på torsdag då det ligger $1 000 extra i potten. För $11 är du med på banan och får slåss om prispengarna.

 

Torsdagens turnering:

Namn: PSE $1000 ADDED

Tid: torsdag 3 mars kl 20:00 CET

Inköp: $10+1

Lösenordsrebus: annatordförkul+siffranett

Adderat till potten: $1 000

 

Söndagens turnering:

Information:

Namn: PSE $1000 ADDED

Tid: söndag 6 mars kl 20:00 CET

Inköp: $10+1

Lösenordsrebus: fordonmankanboi+siffrantvå

Adderat till potten: $1 000

 

Turneringen är låst till medlemmar i Sverige, Norge, Danmark och Finland.

 

Ni som inte redan har konto på Betfair, skapa ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Søndagens rebus er vanskeligere. Vi nordmenn kjører bil og skrur bil, men vi bor i hus og leiligheter8-)

 

Jeg har forsøkt synonym.se og alle tenkelige bilmerker svensker kan ha sovet i (også udda merker som Vaz og Volga) uten resultat.

 

Jeg har nå bare 2 muligheter, enten så hjelper en snill svenske meg ellers så må jeg kjøpe et svensk annonsemagasin for motorkjøretøyer og søke videre der (hvor ble det av valuen i turneringen nå:-( ?)

 

 

Lykke til alle sammen, kanskje vi sees..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

äckligt tight spel atm 1 showdown på 100händer ffs

 

Jo, det var hyffsat tight ett tag :roll: Det var "vårat" bord som gjorde jobbet till slut. Trots att jag nog e tightast i kväll. Fast jag är ursäktad eftersom jag bubblade sist jag lirade forumturre :cry: och inte har vunnit någon sen i november.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Søndagens rebus er vanskeligere. Vi nordmenn kjører bil og skrur bil, men vi bor i hus og leiligheter8-)

 

Jeg har forsøkt synonym.se og alle tenkelige bilmerker svensker kan ha sovet i (også udda merker som Vaz og Volga) uten resultat.

 

Jeg har nå bare 2 muligheter, enten så hjelper en snill svenske meg ellers så må jeg kjøpe et svensk annonsemagasin for motorkjøretøyer og søke videre der (hvor ble det av valuen i turneringen nå:-( ?)

 

 

Lykke til alle sammen, kanskje vi sees..

 

du er så epic fish du :D

var jo superenkelt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan Crappy, hade ju räknat med lite bromance på finalbordet ju :cry:

 

/#LOUDmouth#

 

crappy synar för light ;)

 

Hoho spelade inte ens i Torsdags. Är det ett gott tecken eller ett dåligt sådant att någon "fake" nickar ens namn?

Nu tror jag mig fått höra vem det var/är så i det här fallet ville nog "crappy" dra nytta av min fiskstatus :)

Ikväll ska det dock spelas.

 

Hoppas man får chansen att dra ut "crappy" :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoho spelade inte ens i Torsdags. Är det ett gott tecken eller ett dåligt sådant att någon "fake" nickar ens namn?

Nu tror jag mig fått höra vem det var/är så i det här fallet vile ng "crappy" dra nytta av min fiskstatus :)

Ikväll ska det dock spelas.

 

Hoppas man får chansen att dra ut "crappy" :mrgreen:

 

Haha, jag det skulle ju möjligen kunna förklara en del. c.rappy eller crappy tror jag h*n kallade sig i.a.f. Men fifan var lågt att stjäla ditt nic, nästan lika lågt som ...........

 

Jag anser att stöld av nick, speciellt mod-nick ska anses vara tillräckligt allvarligt för att båda hänga ut och hänga gärningsmannen högt.

 

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...