Gå till innehåll

Har man inte otur?


colan

Recommended Posts

"That is poker"

 

Men ja det var ju lite otur, men i längden vinner man ju ganska mycket på att folk gör sådär.

 

Idag var det dock inte så för mig, jag förlora nog 70% av händerna där mina motståndare valde chansa på stege eller färg drag :-(

 

Men ja, sån otur får man räkna med, imorgon vinner jag nog 80% av gångerna ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde du någonsin att softish och ferna var seriösa?

Visst är det möjligt att det är gdaily som roar sig på forumiters bekostnad (det där lät så dumt så det är nog inte möjligt men ni fattar nog vad jag menar).

 

Det är betydligt troligare att det är en lirar som är ny inom poker och som "kommit på hur det egentligen fungerar" och nu ska håva in degen. Så länge trådarna är skapade i nybörjardelen får vi väl utgå från detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde du någonsin att softish och ferna var seriösa?

Visst är det möjligt att det är gdaily som roar sig på forumiters bekostnad (det där lät så dumt så det är nog inte möjligt men ni fattar nog vad jag menar).

 

Det är betydligt troligare att det är en lirar som är ny inom poker och som "kommit på hur det egentligen fungerar" och nu ska håva in degen. Så länge trådarna är skapade i nybörjardelen får vi väl utgå från detta.

 

Jag har inte läst eller kommer inte ihåg deras trådar så jag kan inte utala mig om det.

 

Men jag har därimot skrivit seriösa svar i trådar där sedan trådskaparn senare erkänt att det var ett skämt.. vilket är ju rätt drygt.

 

Hursomhellst så har jag valet att hålla mig borta och ska göra det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...